پیام سپاهان
نیایش ایلامیان به درگاه پروردگار در شب استجابت دعا
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 09:13:15
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش ایرنا، محافل سومین شب از لیالی قدر با تدابیر اندیشیده شده مسوولان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز و به مدت دو ساعت در نقاط پیش بینی شده نظیر مصلای امام خمینی(ره) شهر ایلام و حرم مطهر امامزاده علی صالح(ع) شهرستان مهران برگزار شد.
جمعی از مردم مومن و خداجوی این استان با حضور در این اماکن، با احیا و شب زنده‌داری و همچنین سوگواری دومین شب شهادت غریبانه و مظلومانه امام علی(ع) به عبادت با معبود پرداختند.
شب زنده‌داران دیشب با واسطه قرار دادن این امام همام به راز و نیاز و عبادت با معبود پرداختند و با انجام اعمال این شب نظیر قرائت ادعیه ویژه شب‌های قدر، دعای جوشن کبیر و ابوحمزه ثمالی، برپایی نماز ‭100‬ رکعتی، برگزاری آیین قرآن به سر و خواندن زیارت های این شب، خواندن سوره های عنکبوت، روم و دخان سرنوشتی نیکو و تقدیری خیر را در شب استجابت دعا از خداوند متعال درخواست کردند.
ایلامیان شب‌ زنده‌دار در نیایش‌هایشان در آخرین شب از لیالی قدر دعا برای بیماران بویژه بیماران کرونایی و حفظ سلامتی مدافعان سلامت مردم را از یاد نبردند.
همچنین عده ای از روزه‌داران هم که بدلیل شرایط خاص این روزها و پیشگیری از گسترش کرونا، موفق به حضور در اماکن مذهبی برای بجای آوردن آیین‌های شب قدر نشدند از طریق پخش مستقیم تلویزیونی و در منازل خود به عبادت و راز و نیاز با پروردگار پرداختند.
آیین های لیالی قدر به دلیل شیوع کرونا برای دومین سال پیاپی متفاوت از سال های قبل برگزار شد.
برچسب‌ها استان ایلام شب قدر

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271160/نیایش-ایلامیان-به-درگاه-پروردگار-در-شب-استجابت-دعا
بستن   چاپ