پیام سپاهان
خط مبادله پُستی قم - اصفهان آغاز به کار کرد
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 04:43:38
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، ابوالفضل باقری منش اظهار داشت: به دستور مدیر عامل شرکت ملی پُست و با هماهنگی مدیرکل عملیات پُستی و اداره کل پُست قم خط مبادله پستی قم - اصفهان و بالعکس راه اندازی و عملیاتی شد.
وی با اشاره به راه اندازی این خط پُستی مستقیم آن را اقدامی در جهت تسریع در وصول و ارسال محمول‌های پُستی و کاهش مدت سیر مرسولات به مقاصد مربوطه و شهرستان‌های تابعه برشمرد.
باقری منش تصریح کرد: با اجرای این خط علاوه بر سرعت سیر مرسولات، ظرفیت لازم برای افزایش ترافیک در سطح استان نیز فراهم خواهد شد.
مدیرکل پُست قم ضمن تاکید بر اهمیت تقویت زیرساخت‌های پُستی، ایجاد ظرفیت به منظور افزایش ترافیک وارده و صادره به استان، کاهش بی ترتیبی‌های پُستی، رضایت مشتریان و کاهش هزینه‌های مربوطه را از دیگر مزایای راه اندازی این خط جدید مبادله پُستی ذکر کرد.
حضور 150 ناشر قمی در برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم 
مدیرکل پُست قم همچنین از برگزاری نمایشگاه قرآن کریم به‌صورت مجازی و حضور 150 ناشر استان در این نمایشگاه خبر داد.
باقری منش گفت: نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از تاریخ 11 لغایت 22 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد که پس از برگزاری نمایشگاه کتاب در فضای مجازی در بهمن ماه سال گذشته این دومین باری است که نمایشگاهی در فضای مجازی تشکیل می شود و با توجه به تجربه موفق پُست استان در برگزاری نمایشگاه قبلی شایسته است این بار هم با مطالعه دقیق دستورالعمل و انجام بندهای آن شرایط مطلوبی جهت انجام کلیه مراحل اعم از مرحله قبول و جمع آوری، مرحله تجزیه و آماده سازی، مرحله رهسپاری و مرحله توزیع صورت پذیرد.
وی در ادامه افزود: نکته مهم و حایز اهمیت در خصوص برگزاری این نمایشگاه ضرورت دقت و توجه لازم در انجام فرآیندهای عملیات پُستی به دلیل محتویات مرسولات که شامل کلام الله مجید، دعاها و کتاب‌های مذهبی که حاوی اسماء متبرکه می باشند، است که باید به صورت جدی در کلیه فرآیندهای پُستی با حفظ احترام و رعایت شان آن ها صورت پذیرد.
مدیرکل پُست قم همچنین بیان داشت: از حدود 480 ناشری که در این نمایشگاه شرکت می کنند 150 ناشر مربوط به قم می باشد که این تعداد بیانگر وظیفه سنگین و خطیر پُست استان است که امید است با همکاری و تلاش کلیه همکاران این فرآیند به صورت دقیق و بالاترین میزان رضایت انجام پذیرد.
برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران قم مرسولات

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271121/خط-مبادله-پُستی-قم---اصفهان-آغاز-به-کار-کرد
بستن   چاپ