پیام سپاهان
کم‌فروشی و گران‌فروشی مرغ در بهارستان منجر به جریمه650 میلیون ریالی شد
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 04:42:04
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


گروه استان‌ها - رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان بهارستان گفت: به‌واسطه نظارت بیشتر بازرسان اداره صمت بر واحدهای مرغ فروشی در این شهرستان 37 تخلف گران‌فروشی و کم‌فروشی مرغ محرز و 650 میلیون ریال جریمه نقدی تعیین‌شده است. - اخبار استانها -
علی‌اکبر حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان ، با تأکید بر تنظیم قیمت‌ها در بازارهای شهرستان اظهار داشت: 200 واحد صنفی توزیع مرغ در بهارستان فعالیت دارند که عرضه 60‌ تن نیاز روزانه گوشت مرغ در حالت عادی را بر عهده‌دارند.
وی افزود: در شهرستان بهارستان در حال حاضر با توجه به مشکلات موجود روزانه 10 الی 15 تن مرغ توسط واحدهای صنفی دارای مجوز توزیع می‌شود.
رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بهارستان با بیان اینکه واحدهای صنفی توزیع مرغ یکی از پرتخلف‌ترین واحدهای صنفی در شهرستان به شمار می‌روند گفت: عمده‌ترین تخلفات واحدهای توزیع مرغ و پروتئین کم‌فروشی و گران‌فروشی است.
حسینی تصریح کرد: بازرسان اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان بهارستان در مدت اخیر 457 مورد بازرسی از واحدهای صنفی توزیع مرغ داشتند و تمامی فعالیت این واحدها را رصد و پایش کردند.
70 هزار قطعه مرغ احتکار شده در استان گلستان کشف شدادامه بحران مرغ در بازار کرمان؛ آیا باز هم پای سودجویان در میان است؟تیغ دلالان روی شاهرگ بازار؛ نظارت‌های شبانه‌روزی بازار مرغ را آرام می‌کند؟ وی سپس افزود: در مدت اخیر و به‌واسطه نظارت بیشتر بر واحدهای مرغ فروشی 37 تخلف گران‌فروشی و کم‌فروشی مرغ محرز و 650 میلیون ریال جریمه نقدی تعیین‌شده که درنهایت پرونده به تعزیرات ارجاع می‌شود.
رئیس صنعت معدن و تجارت بهارستان به توزیع حدود 700 تن مرغ در شهرستان بهارستان اشاره کرد و یادآور شد: اگر روزانه 30 تن گوشت مرغ در بازارهای بهارستان توزیع شود نیاز بازار تأمین خواهد شد.
رئیس صنعت معدن و تجارت شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته 1167 بازرسی از اصناف شهرستان انجام و 91 واحد صنفی متخلف شناسایی و قریب به 1 میلیارد و 400 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.
انتهای پیام/ز

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271117/کم‌فروشی-و-گران‌فروشی-مرغ-در-بهارستان-منجر-به-جریمه650-میلیون-ریالی-شد
بستن   چاپ