پیام سپاهان
رزمایش بهار همدلی و مواسات در اصفهان اجرا می شود
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 04:38:19
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


مرادیان با اشاره به همبستگی جوانان و ورزشکاران برای کمک به اقشار آسیب پذیر گفت: رزمایش بهار همدلی و مواسات در استان اصفهان اجرا می شود.
عباس مرادیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به نیاز جامعه برای گره گشایی از مشکلات و کمک به رفع نیازهای معیشتی خانواده های نیازمند اظهارداشت: در یک سال گذشته رزمایش همدلی و مواسات با تهیه بسته های معیشتی و توزیع بین مردم توسط تشکل های مردم نهاد و هیات های ورزشی در استان اصفهان رقم خورده است.
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان افزود: رزمایش بهار همدلی و مواسات در استان به همت سمن ها، مجمع سازمان های مردم نهاد و هیات ها ورزشی و خیرین اجرا می شود و افراد علاقه مند می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به این نهادها تحویل دهند.
وی ادامه داد: در این بسته های حمایتی مواد غذایی و بهداشتی قرار خواهد گرفت و با شناسایی خانوارهای نیازمند به آن ها کمک خواهد شد.
*توزیع 35 هزار بسته معیشتی در سال گذشته
مرادیان به اقدامات سال گذشته در این خصوص اشاره کرد و اظهارداشت: 35 هزار بسته حمایتی توسط جوانان استان اصفهان تهیه و توزیع شد که جوانان این استان مشارکت و همکاری خودجوشی داشتند.
وی اضافه کرد: علاوه بر این دسته از اقدامات کمک به نیازمندان در دیگر استان ها و مناطق دچار آسیب های حوادث طبیعی نیز صورت گرفت.
*همکاری جامعه ورزشی و جوانان با تیم بهداشت و درمان
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان با بیان اینکه شرایط سختی به دلیل شرایط کرونا بر کشور حاکم شده خاطرنشان کرد: جامعه ورزشی و جوانان با تیم بهداشت و درمان همکاری داشته اند.
وی اضافه کرد: این همکاری و مشارکت در فعالیت مختلف ضدعفونی مراکز، توزیع بسته های حمایتی و فعالیت های آموزشی بوده است.
پایان پیام/128

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271092/رزمایش-بهار-همدلی-و-مواسات-در-اصفهان-اجرا-می-شود
بستن   چاپ