پیام سپاهان
خادمیاران رضوی شاهین‌شهر و میمه به یاری نیازمندان شتافتند
پنجشنبه 16 ارديبهشت 1400 - 04:38:14
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


مدیر مرکز خادمیاران و کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از برپایی سفره‌های کریمانه رضوی به‌منظور اطعام نیازمندان و محرومین در ماه مبارک رمضان خبر داد.
« مصطفی نظری » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان در خصوص برپایی ضیافت رضوی در قالب طرح «سفره ای به وسعت ایران» بیان کرد: سفره کریمانه رضوی امسال در ماه پرخیر و برکت رمضان و همزمان با ایام ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) و همچنین مقارن با ایام شهادت مولای متقیان، امام علی(ع) با تهیه و توزیع 888 هزار بسته معیشتی توسط خادمیاران و یاوران رضوی و خیرین در سراسر کشور گسترده شد.
مدیر مرکز خادمیاران‌ و خدمت رضوی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: در طرح «سفره‌ای به وسعت ایران» کانون خدمت رضوی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با همت و حمایت خادمیاران و یاوران رضوی و خیرین، 510 بسته معیشتی تهیه شد و در کلیه مناطق محروم شهرستان شاهین‌شهر و روستاهای اطراف از جمله وزوان، حاجی‌آباد، مورچه‌خورت، گرگاب، جهادآباد، میمه، از سوم تا بیستم ماه مبارک رمضان توزیع شد.
نظری ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته معیشتی،بالغ بر 500 هزار تومان است و در صورت حمایت خیرین و خادمیاران و یاوران رضوی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.
وی اظهار داشت: امسال از ابتدا تا انتهای ماه پر‌خیر و برکت رمضان، 45 هزار قرص نان متبرک به نمک امام رضا(ع) توسط خادمیاران و یاوران رضوی بین نیازمندان توزیع می‌شود.
نظری در رابطه با چگونگی دریافت نان متبرک گفت: روزانه حواله‌هایی به تعداد 8 الی 10 قرص نان به نسبت تعداد اعضای خانواده به خانواده‌های محروم اهداء می‌شود که در ساعت مشخص به نانوایی‌های تعیین شده مراجعه و نان متبرک را دریافت کنند و بخشی از این نان‌ها توسط خادمیاران و یاوران رضوی طبخ و درب منازل محرومین توزیع می‌شود.
وی با اشاره به شیوه‌های تهیه افطاری کریمانه بیان کرد: امسال هم‌زمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع)، 700 بسته افطاری ساده مؤمنانه شامل پنیر،خرما،نان، نمک متبرک،سیب و شکلات تهیه و در مناطق محروم توزیع شد و بدین وسیله در لحظات ملکوتی افطار، دل نیازمندان را شاد کردیم.
نظری ادامه داد: 3 هزار پرس افطاری نیز به صورت غذای گرم تهیه و بین نیازمندان توزیع شده و در صورت حمایت خیرین تا چند روز آینده به 5 هزار پرس خواهد رسید. 
وی در پایان گفت: فعالیت‌های مربوط به پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» بالغ بر 300 میلیون تومان هزینه دربرداشته که توسط خادمیاران، یاوران رضوی و خیرین شهرستان شاهین‌شهر و میمه تأمین شده است.
پایان پیام/126

http://www.sepahannews.ir/fa/News/271091/خادمیاران-رضوی-شاهین‌شهر-و-میمه-به-یاری-نیازمندان-شتافتند
بستن   چاپ