پیام سپاهان
مراکز شمار‌ه‌گذاری و تعویض پلاک در کاشان بازگشایی می‌شود
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 - 16:53:09
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی از بازگشایی مراکز شمار‌ه‌گذاری و تعویض پلاک در کاشان از روز شنبه 18 اردیبهشت خبر داد. - اخبار استانها -
سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار داشت: در پی ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به اینکه وضعیت رنگ بندی کاشان از قرمز به نارنجی تغییر یافته است، از روز شنبه هجدهم اردیبهشت ماه مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک کاشان بازگشایی می‌شود.
وی ضمن اشاره به کشف مکمل دارویی قاچاق در شهرستان کاشان تصریح کرد: ماموران کلانتری 11 غیاث‌الدین جمشید شهرستان کاشان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز خودوهای عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان کاشان را به صورت شبانه‌روزی مورد پایش قرار دادند.
بساطی با بیان اینکه در حین این رصد و پایش ماموران نیروی انتظامی شهرستان کاشان به یک خودرو پژو پارس مشکوک شدند، افزود: این خودرو با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی به دلیل شناسایی کالای قاچاق متوقف کردند و خودرو مورد بازرسی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه از خودرو مذکور 981 قوطی و 115 بسته 120 تایی انواع پودر نیروزای خارجی کشف و ضبط شد، ابراز داشت: راننده خودرو مذکور هیچ مدارک گمرکی مربوط به این کالاها ارائه نداد و بر همین اساس این کالاها به عنوان کالای قاچاق کشف و ضبط شد.
آغاز به کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک از شنبه در 4 استانبسته خبری پلیس مازندران؛ مراکز تعویض پلاک در شهرهای قرمز کرونایی تعطیل هستندمراکز شماره‌گذاری، تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی استان مرکزی تا اطلاع ثانوی تعطیل است وی با بیان اینکه ارزش ریالی این کالاهای قاچاق کشف شده از نظر کارشناسان دو میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: با توجه به کشف کالاهای قاچاق خودروی مذکور توقیف و راننده نیز دستگیر و پرونده قضایی برای نامبرده تشکیل و پس از تکمیل به مراجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/801/ح

http://www.sepahannews.ir/fa/News/270976/مراکز-شمار‌ه‌گذاری-و-تعویض-پلاک-در-کاشان-بازگشایی-می‌شود
بستن   چاپ