پیام سپاهان
بانوان مسجدی روستای ینگه قلعه میزبان شب زنده داران لیالی قدر
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 - 16:52:28
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


اهالی مسجد روستای ینگه قلعه با محوریت بانوان فعال در مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) و کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(علیه السلام) آن میزبان عزاداران مولی الموحدین(علیه السلام) در لیالی قدر شدند.
به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «حمیده باقری» رابط فعال کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر(علیه السلام) روستای ینگه قلعه بجنورد ، با اشاره به فعالیت های اهالی مسجد در ماه مبارک رمضان و به ویژه لیالی قدر، به مشارکت خیرخواهانه و نیک اندیشانه هیئت امناء و تعامل و همکاری خواهران مسجدی اشاره کرد و گفت: به مناسبت شب‌های قدر 250 پُرس آش نذری ویژه افطار عزاداران علوی طبخ و توزیع شد.
وی اضافه کرد: 500 پُرس غذای گرم نیز طبخ و در موعد سحری، بین احیاء داران تقسیم شد.
باقری، برگزاری مراسم احیاء داری و مرثیه خوانی ایام شهادت مولی الموحدین، حضرت علی (علیه السلام)، قرائت ادعیه و مناجات خوانی را از دیگر برنامه های این کانون نام برد و گفت: این مراسم در دوشب گذشته از لیالی قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های لازم برگزار شد.
وی در ادامه برگزاری سه شنبه های مهدوی به صورت هفتگی، جزء خوانی و آموزش روانخوانی قرآن کریم، برگزاری نشست‌های بصیرتی، آموزش احکام و اخلاق اسلامی و مهارت های زندگی را به اهم این برنامه ها افزود.
باقری اعلام کرد: در طول سال نیز اقدامات خیرخواهانه شامل طبخ غذای گرم و تهیه بسته های معیشتی و دستگیری از نیازمندان به همت بانوان فعال مسجدی و همکاری هیئت امناء مسجد انجام می گیرد.
پایان پیام/71

http://www.sepahannews.ir/fa/News/270972/بانوان-مسجدی-روستای-ینگه-قلعه-میزبان-شب-زنده-داران-لیالی-قدر
بستن   چاپ