پیام سپاهان
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوانسار:
زمین‌های بلااستفاده مانده در شهرک صنعتی خوانسار آزادسازی شود
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 - 09:02:40
پیام سپاهان - خوانسار- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوانسار گفت: زمین‌های بلااستفاده در شهرک صنعتی خوانسار باید آزادسازی و به سرمایه گذاران جدید واگذار شود تا مشکل کمبود زمین در این منطقه رفع شود.

عاطفه کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در شهرستان خوانسار 700 کارگر در 130 واحد صنعتی شهرستان مشغول کار هستند، اظهار کرد: کل بیمه شدگان اجباری در شهرستان خوانسار چهار هزار و 373 نفر هستند و یک هزار و 300 کارگاه فعال نیز در بخش صنعت، خدمات و کشاورزی داریم.
سال 99 تعدیل 19 نیرو در شهرک صنعتی خوانسار داشتیم
وی گفت: سال گذشته در شهرستان خوانسار با وجود محدودیت‌های کرونایی و تحریم‌های اقتصادی تنها 19 نفر تعدیل نیرو داشتیم و هیچکدام یک از واحدهای صنعتی تعطیلی نشد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوانسار افزود: طبق آمار مرکز ایران سال 95 نرخ بیکاری خوانسار 16.7 درصد اعلام شد اما در حال حاضر نرخ بیکاری خوانسار به 9.2 درصد رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: تعامل بین مردم، مسئولان و سرمایه گذاران بخش خصوصی و همت کارگران باعث شده است که محدودیت‌های کرونایی و تحریم‌ها بر اقتصاد واحدهای صنعتی شهرستان تأثیر منفی نداشته باشد.
خوانسار ظرفیت خوبی در پذیرش سرمایه گذار دارد
کریمی گفت: شهرستان خوانسار ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری در جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری طبیعی، سلامت و صنایع تبدیلی و کشاورزی دارد.
وی با بیان اینکه مشکل اصلی واحدهای صنعتی خوانسار تحریم در خرید مواد اولیه است، گفت: در شهرستان خوانسار از سال‌های قبل برخی سرمایه گذاران زمین تملک کردند اما بلااستفاده مانده است که ضرورت دارد که این زمین‌ها آزادسازی و به سرمایه گذاران جدید واگذار شود تا مشکل کمبود زمین برطرف شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/270101/زمین‌های-بلااستفاده-مانده-در-شهرک-صنعتی-خوانسار-آزادسازی-شود
بستن   چاپ