پیام سپاهان
تداوم ناپایداری‌های بارشی تا آخر هفته در اصفهان
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 - 16:12:34
پیام سپاهان - کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری‌های بارشی در سطح استان تا پایان هفته جاری ادامه دارد و بیشتر فعالیت سامانه بارش‌زا در مناطق شمال شرق، شرق و غرب استان اصفهان است.
ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ادامه امواج ناپایدار بارشی تا پایان هفته جاری از روی استان اصفهان، اظهار کرد: از امروز تا پایان هفته احتمال وقوع رگبارهای بهاری موقتی و رعد و برق و وزش باد شدید موقت به ویژه در بخش‌های شمال شرق، شرق و غرب استان وجود دارد.
وی ادامه داد: آسمان بسیاری از مناطق استان امروز نیمه ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود و ناپایداری‌های جوی و بارش‌های رگباری را در سطح استان با شدت کمتر از شبانه روز گذشته تا پایان هفته خواهیم داشت.
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده در اکثر مناطق 2 تا 3 درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین 23 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و 15 درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.
وی اضافه کرد: کاشان با دمای 26 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای 6 درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.
هنرمند با اشاره به بارش‌های 24 ساعت گذشته، تصریح کرد: بیشترین بارش‌ها به ترتیب از شهر زواره 15.5، خوروبیابانک 13.9، نطنز 12.6، ورزنه 8.8، گلپایگان هشت میلی‌متر، اردستان 7.8، میمه 5.9، مورچه خورت 5.4، فرودگاه اصفهان 5.1، علویجه 4.9، اصفهان با میانگین 4.8، دهاقان 2.4، شهرضا 2 میلی‌متر و نائین 1.6 ثبت شده است. ‌
کد خبر 491180 عضویت در کانال تلگرام خبربان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/269964/تداوم-ناپایداری‌های-بارشی-تا-آخر-هفته-در-اصفهان
بستن   چاپ