پیام سپاهان
شرکت Limited Run Games با ایکس باکس قرارداد همکاری امضا کرده است
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 - 15:58:41
پیام سپاهان - گیم فا / شرکت لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) که به عنوان توزیع‌کننده‌ی بازی‌های فیزیکی کمیاب و یا نسخه‌های فیزیکی عناوین دیجیتالی فعالیت دارد، به‌زودی به انتشار عناوین پلتفرم‌های ایکس باکس نیز خواهد پرداخت.
احتمالاً بارها برای شما پیش آمده است که تمایل به خرید نسخه‌های فیزیکی بازی‌هایی را داشته باشید که متاسفانه تنها به صورت دیجیتالی عرضه شده‌اند و یا نسخه‌های فیزیکی آن‌ها محدود و نایاب هستند. برای مثال، شاید بسیاری از طرفداران مجموعه‌ی Castlevania علاقه داشته باشند که نسخه‌ی جدید این بازی یعنی Castlevania Anniversary را علیرغم این‌که تنها به صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد، به صورت فیزیکی خریداری کنند و در این زمان شرکت “لیمیتد ران گیمز” می‌تواند به عنوان معتبرترین مرجع در این زمینه به کمک بازی‌بازان بیاید. در واقع، این شرکت سال‌ها است که در این زمینه فعالیت می‌کند و مشتریان پر و پا قرص بی‌شماری نیز در سراسر جهان دارد. اما بخش بسیار وسیع بازی‌هایی که توسط این شرکت تهیه می‌شوند، از عناوین انحصاری پلی‌استیشن و نینتندو هستند و بازی‌های برند ایکس باکس در این زمینه هیچ سهمی به خود اختصاص نداده‌اند که گویا قرارداد همکاری این دو شرکت باعث خواهد شد تا شرایط تغییر کند.
در واقع، بنیان گذاران این شرکت یعنی داگلاس بوگارت (Douglas Bogart) و جاش فیرهورست (Josh Fairhurst) اخیراً میهمان آخرین قسمت پادکست ایکس‌باکس بودند و اولین بار نیز در جریان این گفت و گو بود که جزئیاتی از این قرارداد همکاری منتشر شد. در جریان این پادکست، آن‌ها در مورد عدم انتشار عناوین ایکس‌باکس صحبت کردند و در نهایت نیز مشخص شد که لیمیتد ران گیمز و ایکس باکس چندین سال است که در تلاش برای شروع همکاری هستند. البته، آن‌ها به این موضوع نیز اشاره کردند که بخش عمده‌ای از این مدت زمان صرف کارهای اداری شد ولی این شرکت امیدوار است که به زودی جای خالی عناوینی که هرگز برای ایکس باکس منتشر نشده‌اند را پر کند.
ما همواره با شرکت بتسدا در حال کار بودیم و اکنون نیز این شرکت بزرگ تماماً توسط شرکت مایکروسافت خریداری شده است. در نتیجه، واقعاً عجیب خواهد بود که نسخه‌های مختلف بازی DOOM و مواردی از این قبیل در دسترس دارندگان ایکس باکس نباشد و این منطقی نخواهد بود. البته، ما با شرکت دابل فاین (Double Fine) نیز مرتباً کار می‌کنیم و نشر چندین بازی آن‌ها را برعهده داشتیم؛ بنابراین با توجه به این‌که آن‌ها نیز هم‌اکنون در تملک شرکت مایکروسافت هستند باید عناوین آن‌ها نیز در دسترس پلتفرم‌های ایکس باکس نیز قرار بگیرد. به هر ترتیب، من فکر می‌کنم که در قدم اول همکاری خود با ایکس باکس به رفع و رجوع این کم و کاستی‌ها خواهیم پرداخت.
امیدوارم که همکاری ما با ایکس باکس هرچه زودتر آغاز شده و ما نیز فعالیت خود را شروع کنیم.
اما صرف نظر از این‌که از داشتن چه پلتفرمی بهره‌مند هستید، این خبر می‌تواند خبر خوبی برای تمامی جامعه‌ی بازی‌بازان باشد، چرا که این شرکت با پشتیبانی از بازی‌های خاص از به دست فراموشی سپرده‌شدن میراث آن‌ها جلوگیری می‌کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/269936/شرکت-Limited-Run-Games-با-ایکس-باکس-قرارداد-همکاری-امضا-کرده-است
بستن   چاپ