پیام سپاهان
تقدیر بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه اصفهان از مدافعان سلامت
سه شنبه 14 ارديبهشت 1400 - 04:10:43
پیام سپاهان - به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه استان اصفهان با صدور بیانیه‌ای از از تلاش مجاهدان عرصه بهداشت و سلامت قدردانی کرد.
متن بیانیه به این شرح است:
در طول چهار دهه نظام شکوه‌مند اسلامی ایران و در برهه‌های مختلف شاهد ایثار، رشادت و شهامت مردان و زنان غیور و انقلابی بوده و هستیم.
در این مدت مردان و زنان با نیتی خالص و با تمام توان به دفاع از جمهوری اسلامی پرداخته و مواسات و همیاری با دیگر آحاد ملت را در سرلوحه اقدامات خود قرار داده و تمام توان علمی و عملی خویش و حتی مال و جان خود را وقف خدمت به مردم شریف و هم‌میهنان خود نمودند.
امروز نیز با شیوع بیماری کرونا باز شاهد ایثارگری، رشادت و از جان گذشتگی دیگری از جنس بهداشت و درمان انسان‌ها، توسط کادر درمان، پرستاران، پزشکان، اطبای سنتی و گروه‌های جهادی هستیم که برای درمان مبتلایان و پیشگیری از شیوع این بیماری سر از پا نشناخته و به صورت شبانه روزی و گسترده به مبارزه همه‌جانبه با این بیماری منحوس پرداخته‌اند.
این مجاهدت که با بیماری و شهادت برخی از این دلیر مردان و زنان همراه بوده در حافظه تاریخی و عاطفی مردم باقی خواهد ماند و چهره‌ای عظیم از این رشادت باقی خواهد گذارد تا افتخاری دیگر از ایثارگری به ثبت رساند.
اساتید و نخبگان بسیجی حوزه علمیه استان اصفهان که از ابتدای این بیماری همراهی و مساعدت خود را در عرصه‌های مختلف و بسیج نیرو‌های مردم و امکانات بهداشتی و معیشتی به اثبات رسانده‌اند، وظیفه خود می‌دانند از تمام تلاش‌هایی که در راستای مداوای بیماران و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، صورت گرفته و از تک‌تک کادر درمان، پرستاران، پزشکان، اطباء و نیرو‌های مخلص جهادی قدردانی و تشکر نموده و از اندک فرصت‌طلبانِ سودجو که به دلیل منافعِ شخصی در واکسیناسیون، در پی ضایع نمودن تلاشِ این مجاهدت‌ها هستند ابراز انزجار نمایند؛ و آخر دعوانا أن الحمد لله رب العالمین
سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه استان اصفهان
انتهای پیام/ش
عضویت در کانال تلگرام خبربان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/269811/تقدیر-بسیج-اساتید-و-نخبگان-حوزه-علمیه-اصفهان-از-مدافعان-سلامت
بستن   چاپ