پیام سپاهان
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن:
تعویق زمان بازی برای ذوب آهن امکان پذیر نیست
دوشنبه 13 ارديبهشت 1400 - 14:03:06
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن برای انجام دو بازی با استقلال تهران و گل گهر سیرجان هزینه های زیادی معادل یک میلیارد تومان متحمل شده، بنابراین نمی توانیم تعویق بازی را قبول کنیم، چراکه تمام برنامه ریزی ما به هم می ریزد.

مجتبی فریدونی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص خبر به تعویق افتادن بازی تیم های ذوب آهن و استقلال از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: هنوز هیچ ابلاغ رسمی از سوی سازمان لیگ به باشگاه ذوب آهن ارسال نشده است و قبل از اینکه نامه ای ارسال شود، با توجه به اخبار منتشر شده، ما مخالفت خود را با این موضوع به صورت واضح اعلام کردیم.
وی افزود: چنین چیزی امکان پذیر نیست. در این شرایط تیمداری بسیار سخت است و با توجه به اینکه طی سه هفته گذشته بازی نداشته ایم، با هزینه زیادی، تیم را در شرایط بازی نگه داشته ایم.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اضافه کرد: تمام اقدامات برای سفر تیم به تهران از مدت ها قبل انجام شده و صحبتی در خصوص تعویق بازی ها نبود و سازمان لیگ باید شرایط تیم ها و هزینه هایی که می شود را در نظر گرفته و درک کند و همانگونه که قبلا هم گفته شده یا 17 اردیبهشت ماه بازی می کنیم یا اصلا بازی نمی کنیم، یعنی نمی توانیم تاریخ دیگری بازی کنیم و سوالم این است چه کسی پاسخ هزینه ای که باشگاه کرده را می دهد.
وی اضافه کرد: برای بازی با استقلال ما از قبل بحث هواپیما و هتل را هماهنگ کردیم و چون بعد از بازی با استقلال تهران باید به سیرجان برویم هتل و زمین در تهران برای تمرین تیم و همچنین پرواز را مشخص کردیم، تمام اینها هزینه های زیادی را در می گیرد و ما نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه کرده ایم و تعویق بازی خسارت زیادی به ما خواهد زد، در این شرایط چه کسی این خسارت را پرداخت خواهد کرد؟
فریدونی با انتقاد از تصمیم سازمان لیگ در خصوص تعویق بازی، گفت: چرا سازمان لیگ از قبل این تصمیم را نگرفته بود، دو تیم به ایران آمده اند و حالا تصمیم به تعویق بازی ها گرفته است، باز هم می گویم اگر قرار به این گونه برنامه ریزی است برنامه را هم بگویند که استقلال و پرسپولیس بنویسند و نتیجه این بازی را هم اعلام کنند.
وی با تاکید بر اینکه امکان جابجایی زمان بازی برای باشگاهش نیست، ابراز امیدواری کرد که سازمان لیگ شرایط باشگاه ذوب آهن را هم درک کند، اگر خواستند 17 اردیبهشت ماه بازی می کنیم، چون نمی توانیم زمان دیگری با استقلال بازی داشته باشیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/269660/تعویق-زمان-بازی-برای-ذوب-آهن-امکان-پذیر-نیست
بستن   چاپ