پیام سپاهان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: تقویت و توسعه شرکت های تعاونی منجر به بهبود فرآیند تولید،بازاریابی و ایجاد اشتغال پایدار می شود
دوشنبه 13 ارديبهشت 1400 - 13:00:13
وزارت رفاه
پیام سپاهان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در دیدار با اعضای شرکت تعاونی مرزنشینان لشت نشاء هدف و وظیفه اصلی کارگزاران دولت را خصوصا در شرایط فعلی حمایت ویژه از بخش تولید عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در دیدار و گفتگو با اعضای هئیت مدیره شرکت تعاونی مرزنشینان لشت نشاء با توجه به نام گذاری سال جدید «تولید ،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها»توسط رهبر معظم انقلاب؛ هدف و وظیفه اصلی کارگزاران دولت را خصوصا در شرایط فعلی حمایت ویژه از بخش تولید و توزیع عنوان و ابراز امیدواری کرد : برای رفع مشکلات و موانع تولید با عزم جدی و تعامل مشترک می توان از این شرایط سخت عبور کرد.
وی در همین راستا تقویت و توسعه تشکلات سازمان یافته نظیر شرکت های تعاونی که می توانند به صورت حقوقی و با ساختاری منسجم از امیتازات قانونی بهره‌مندشوند را در بهبود فرآیند تولید،بازاریابی و ایجاد اشتغال پایدار ضروری دانست.
در این دیدار مشکلات تعاونی‌ ‎ های مرزنشینان لشت نشاء و راهکارهای لازم در خصوص بهبود وضعیت مرزنشینان از قبیل کاهش مشکلات مالیاتی، انجام صادرات و واردات توسط مورد مدیرکل بررسی شد.
شرکت تعاونی مرزنشیان لشت نشاء از سال1380 فعالیت خود را در زمینه تولیدی و توزیعی آغاز و هم اکنون این شرکت با 5800 عضو فعالیت خود را ادامه می دهد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/269567/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-گیلان--تقویت-و-توسعه-شرکت-های-تعاونی-منجر-به-بهبود-فرآیند-تولید،بازاریابی-و-ایجاد-اشتغال-پایدار-می-شود
بستن   چاپ