پیام سپاهان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد: کارگران و کارفرمایان بالهای بلامنازع چرخه اقتصادی کشور هستند
دوشنبه 13 ارديبهشت 1400 - 12:59:53
وزارت رفاه
پیام سپاهان - مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد کارگران و کارفرمایان را بالاهای بلامنازع اقتصاد در کنار هم عنوان کرد و گفت: پرنده اقتصادی کشور بدون هر کدام از این دو قشر قادر به پرواز نیست. لذا ضروری است در کنار تجلیل از کارگران به نقش موثر کارفرمایان در فرایند تولید و اشتغال توجه نمود و قدردان سرمایه گذاری آنها در کشور و جامعه بود.

به گزارش روابط عمومی تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با حضور در شرکت بهنوش واحد یاسوج از خطوط تولید این کارخانه بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات کارگران قرار گرفت.
وی با تاکید بر نقش بارز کارگران در چرخه عظیم اقتصاد کشور و اقدامات اثرگذار کارفرمایان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و انتشار بیماری کرونا کارگران نیازمند حمایت جدی دولت برای بهبود و تقویت سطح معیشت شان هستند که خوشبختانه دولت در سنوات اخیر با ارائه بسته های تشویقی در زمینه های مختلف حمایت مطلوبی از کارگران و کارفرمایان انجام دادده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کارگران و کارفرمایان را بالاهای بلامنازع اقتصاد در کنار هم عنوان کرد و گفت: پرنده اقتصادی کشور بدون هر کدام از این دو قشر قادر به پرواز نیست. لذا ضروری است در کنار تجلیل از کارگران به نقش موثر کارفرمایان در فرایند تولید و اشتغال توجه نمود و قدردان سرمایه گذاری آنها در کشور و جامعه بود.
پروانه نیک مرام تصریح کرد:اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های ممکن حمایتگر کارگران و کارفرمایان جبهه اقتصاد هست.
در این بازدید از مدیرعامل و کارکنان شرکت بهنوش واحد یاسوج قدردانی و لوح سپاس اهداء شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/269560/مدیر-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-کهگیلویه-و-بویراحمد--کارگران-و-کارفرمایان-بالهای-بلامنازع-چرخه-اقتصادی-کشور-هستند
بستن   چاپ