پیام سپاهان
تخصیص 35 میلیارد تومان اعتبار برای جاده حرم تا حرم/ تعریض و روکش جاده قدیم برزک آغاز می‌شود
دوشنبه 13 ارديبهشت 1400 - 06:20:34
پیام سپاهان - سید جواد ساداتی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: جلسه‌ای با مدیرکل راه داری استان اصفهان برگزار کردیم و مسائل مربوط به جاده‌های منطقه کاشان موردبررسی قرار گرفت.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه 48 مورد پروژه‌ای مختلف اولویت‌بندی شد، افزود: به‌زودی کار مربوط به آسفالت جاده‌های ازناوه، نشلج، علوی، دره، ابوزیدآباد، سفید شهر و جاده سایپا با اولویت اول روکش آن اجرایی می‌شود.
وی بابیان اینکه تا پایان سال جاده‌هایی منطقه کاشان شرایطشان ایمنی شود، گفت: بعضی از جاده مسائل مربوط به خط‌کشی بعضی از جاده‌ها بحث ایمنی و برخی از جاده‌ها بحث روشنایی داشتند در منطقه نوش‌آباد در منطقه مشکات و نیاسر موردبررسی قرار گرفت.
ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه، به‌زودی پروژه تعریض و روکش جاده قدیم برزک شروع می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم شرایط مطلوب و خوبی در حوزه ایمنی جاده‌ای اتفاق بیفتد.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در با اشاره به اینکه، جاده حرم تا حرم 35 میلیارد تومان اعتبار دارد، اذعان داشت: کارهای مربوط به نقشه‌های اجرای جاده حرم تا حرم آماده است و امسال با حضور وزیر کلنگ زنی کنیم و تا پایان دولت این اتفاق مهم اجرایی و عملیاتی شود.
انتهای پیام/63123/ج10/
عضویت در کانال تلگرام خبربان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/269488/تخصیص-35-میلیارد-تومان-اعتبار-برای-جاده-حرم-تا-حرم--تعریض-و-روکش-جاده-قدیم-برزک-آغاز-می‌شود
بستن   چاپ