پیام سپاهان
تعطیلی اصناف گروه 2 ، 3 و 4 یک هفته دیگر تمدید شد
يکشنبه 12 ارديبهشت 1400 - 11:21:10
پیام سپاهان - رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: محدودیت‌های فعالیت اصناف گروه 2 ، 3 و4 یک هفته دیگر تمدید شد که ظلمی مضاعف در حق این فعالان است.
رسول جهانگیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: چگونه به کسبه گفته می‌شود فعالیت خود را تعطیل کنند ولی مابقی مراکز، همچنان فعالیت خود را ادامه می‌دهند. متأسفانه محدودیت‌های فعالیت اصناف گروه 2، 3 و4 یک هفته دیگر تمدید شد که ظلمی مضاعف در حق این فعالان است.
وی افزود: در حالی که برای یک هفته باید تمام کشور از اداره‌های دارایی، بیمه، بانک‌ها و… گرفته تا اصناف تعطیل شوند که این معضل به طور کلی حل شود وگرنه تا زمانی که همه ارگان‌ها مشغول به کار باشند نمی‌توان تنها با محدود کردن اصناف به نتیجه رسید.
رئیس اتاق اصناف اصفهان تصریح کرد: با ادامه چنین روندی به تدریج حالت قانونی دستورات دولتی از بین می‌رود و چنین موضوعی عادی تلقی می‌شود؛ به عبارتی ضمانت اجرایی قانون، خود به خود از دست می‌رود؛ زیرا هر بار دستوری داده می‌شود و دوباره دستور قبلی نقض و موردی جدید اعلام می‌گردد که چندان صحیح نمی‌رسد.
به گفته جهانگیری، اصناف نسبت به این محدودیت‌ها اعتراض‌های فراوانی را به ستاد کرونا اصفهان داشته‌اند ولی در پاسخ گفته می‌شود که دستورات ستاد کرونا تهران، مرجع تصمیم گیری است و امکان تغییر، وجود ندارد.
کد خبر 490489 عضویت در کانال تلگرام خبربان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/269188/تعطیلی-اصناف-گروه-2-،-3-و-4-یک-هفته-دیگر-تمدید-شد
بستن   چاپ