پیام سپاهان
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:
گردوغبار پدیده غالب شرق و مرکز اصفهان/ دما تغییر محسوسی ندارد
دوشنبه 6 ارديبهشت 1400 - 12:15:38
پیام سپاهان - اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان گفت: گرد و غبار محلی پدیده غالب شرق و مرکز اصفهان است.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم ناپایداری‌های همرفتی در سطح استان، اظهار داشت: امروز افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید تا شدید و وقوع رگبارهای موقتی و رعد و برق به ویژه نواحی شمال شرق، شمال، جنوب و شرق استان در ساعات بعد از ظهر دور از انتظار نیست.
وی ادامه داد: بارش‌های خفیف و پراکنده در مناطقی از جمله مورچه خورت و نائین با میانگین یک دهم میلی‌متر در شبانه روز گذشته رخ داده که این عدد در ایستگاه هواشناسی ثبت شده است در حالی که بارندگی بیشتری از ایستگاه‌های باران سنجی گزارش شده است.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: وزش باد در مناطق شرقی از جمله سجزی و تا حدی مرکز استان با خیزش گرد و خاک محلی و کاهش کیفی هوا و دید افقی همراه است.
هنرمند با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به 32 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به 14 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.
وی اضافه کرد: چوپانان و خور و بیابانک با دمای 37 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان تا فردا پیش‌بینی می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/266803/گردوغبار-پدیده-غالب-شرق-و-مرکز-اصفهان--دما-تغییر-محسوسی-ندارد
بستن   چاپ