پیام سپاهان
بابایی: بازیکنان ذوب‌آهن یک‌دل فعل خواستن را صرف می‌کنند‌
شنبه 28 فروردين 1400 - 09:47:40
پیام سپاهان - حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان پیرامون بازی تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پدیده اظهار داشت: این بازی برای ذوب‌‌آهن از حساسیت زیادی برخوردار بود به این دلیل که قبل از این بازی از نتیجه بازی حریفان مطلع بود و با برد در این مسابقه می‌توانست تا یکی دو هفته نفس راحتی بکشد، از این جهت که ذوب‌آهن با رقیبان مستقیم خود، نساجی و سایپا در اصفهان بازی دارد و نتیجه آن بازی‌ها حکم فینال را دارد و 6 امتیازی محسوب می‌شود.
کارشناس فوتبال اصفهان دامه‌ داد: بعد از بازی در جام حذفی ذوب‌آهن شناخت خوبی نسبت به پدیده داشت؛ بازی مخصوصاً در نیمه اول کامل در اختیار ذوب‌آهن بود؛ با اعتماد به نفس کافی در زمین پدیده با گردش توپ چشم به حملات داشت که موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی در اوایل بازی به گل برسد و بازی را تحت کنترل گرفت.
وی افزود: نیمه دوم ذوب‌آهن در حفظ و نگهداری توپ ضعیف‌تر از پدیده عمل کرد ولی بازهم موقعیت گل داشت؛ غیبت حدادی‌فر خیلی مشهود بود، در جایی که باید توپ حفظ می‌شد و به بازی سرعت می‌دادند.
بابایی بیان داشت: در کل به دلیل این که بازی‌های برگشت و گرفتن امتیاز برای هر تیمی‌ سخت است این 1 امتیاز به ادامه موفقیت ذوب‌آهن در لیگ کمک می‌کند‌.
کارشناس فوتبال اصفهان در خصوص عملکرد ذوب‌آهن بعد از حضور حسینی تصریح کرد: عملکرد ذوب‌‌آهن را باید به دو بخش تقسیم کرد، یک بخش مدیریتی که با آمدن فریدونی تغییرات بسیار خوبی در باشگاه صورت گرفت که آوردن مجتبی حسینی یکی از همین تغییرات بود؛ در حال حاضر این یک‌رنگی در مدیریت باشگاه و فنی تیم خیلی مشهود است و بازیکنان یک‌دل فعل خواستن را صرف می‌کنند‌.
وی ادامه داد: در رأس این کار کربکندی قرار دارد که در هیأت مدیره مسؤولیت فنی را به عهده دارد که با تجربه زیاد فرد باارزشی برای تیم است؛ تمام این عوامل‌ باعث شده کادر فنی در آرامش و با تدابیری که جدید به تیم تزریق کردند به خوبی نتیجه بگیرند.
بابایی در خصوص بازی‌های آینده ذوب‌آهن تشریح کرد: ذوب‌‌آهن در بازی‌های بعدی، 3 بازی سخت دارد با پرسپولیس، استقلال و بازی با گلهر که کادر فنی قوی دارد؛ اگر بتواند از این 3 بازی نتیجه لازم در حد نام ذوب‌آهن را بگیرد قطعاً در ادامه‌ راه به موفقیت بیشتری می‌رسد.
انتهای پیام/63090/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/261908/بابایی--بازیکنان-ذوب‌آهن-یک‌دل-فعل-خواستن-را-صرف-می‌کنند‌
بستن   چاپ