پیام سپاهان
برنامه‌ریزی آنلاین شهروندان برای سفرهای درون شهری ممکن شد/اهدای 100 تخت بیمارستانی
شنبه 28 فروردين 1400 - 09:47:05
پیام سپاهان - شهردار اصفهان گفت: شهرداری در صدد است 100 تخت بیمارستانی را برای روزهای سخت تهیه و به بیمارستان‌های شهر اهدا کند تا ظرفیت پذیرش بیماران افزایش یابد.
به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه 28 فروردین ماه 99_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: در حال حاضر شهر اصفهان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت خوبی قرار ندارد به همین دلیل شهرداری تلاش کرده نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری در صدد است 100 تخت بیمارستانی را برای روزهای سخت تهیه و به بیمارستان‌های شهر اهدا کند تا ظرفیت پذیرش بیماران افزایش یابد؛ البته مردم نیز باید نهایت همکاری را داشته باشند.
شهردار اصفهان ادامه داد: در این شرایط سخت کرونایی، کارکنان شهرداری از جمله نیروهای خدمات شهری، پاکبانان، کارگران فضای سبز، راهبران مترو، اتوبوس و رانندگان تاکسی، نیروهای کنترل و نظارت، نیروهای انتظامات شهری، کنترل ترافیک شهری، کارکنان سازمان مدیریت پسماند، باغ رضوان، آتش نشانان، کارگران، مشاوران و مهندسان در روی زمین و زیرزمین در حال نظافت شهر، سرویس دهی به شهروندان، ساخت جاده، پل، راه، مسیر مترو و اجرای دیگر طرح‌های عمرانی هستند که در این فرصت به تمام آنها خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.
وی با اشاره به برگزاری برنامه «هر یکشنبه، یک افتتاح»، تصریح کرد: شهرداری اصفهان از سال گذشته افتتاحیه‌های هفتگی پروژه‌های خود را آغاز کرد که در حال حاضر به دلیل شرایط کرونایی این برنامه به شکلی متفاوت برگزار می‌شود.
نوروزی با بیان اینکه در هفته جاری سامانه توسعه هوشمند ناوگان اتوبوسرانی AVL و ارتقای سیستم پرداخت الکترونیک AFC به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این پروژه مهم مشارکتی به صورت BOT انجام شده و قابلیت‌های ارزشمندی در مدیریت خطوط اتوبوسرانی و خدمات هوشمند به مردم ارائه می‌کند.
وی ادامه داد: با بهره‌برداری از سامانه‌های جدید از این پس شهروندان می‌توانند برای انجام سفرهای درون شهری خود برنامه‌ریزی آنلاین داشته باشند، اصفهان کارت خود را شارژ کرده و علاوه بر ایجاد حساب‌های شهروندی برای پرداخت‌های شهری از دیگر قابلیت‌های این سامانه‌ها استفاده کنند.
شهردار اصفهان با بیان اینکه هزینه اجرای این پروژه در آغاز کار 89 میلیارد تومان بوده که امروزه ارزش بیشتری دارد و البته دارای پشتیبانی پنج ساله است، گفت: بی‌شک این اتفاق مهم می‌تواند سفری آرام و با خیالی آسوده را برای تمام شهروندان به همراه داشته باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم از شرایط سخت کرونایی عبور کنیم تا اتوبوس‌ها مثل گذشته بتواند روزانه 560 هزار سفر شهری را انجام دهد.
نوروزی اظهار کرد: روز پنجم ماه رمضان سال 57 سالروز تجمع انقلابی مردم اصفهان بود که این روز و همچنین فرارسیدن روز ارتش را به عموم مردم تبریک می‌گویم.
کد خبر 487341

http://www.sepahannews.ir/fa/News/261899/برنامه‌ریزی-آنلاین-شهروندان-برای-سفرهای-درون-شهری-ممکن-شد-اهدای-100-تخت-بیمارستانی
بستن   چاپ