پیام سپاهان
انفجار گوشی پوکو در حال شارژ!
شنبه 28 فروردين 1400 - 09:46:23
پیام سپاهان - ترنجی / پوکو ایکس 3 مدتی قبل به عنوان نسخه‌ای جدید از پوکو ایکس 3 NFC با باتری حجیم‌تر در هند معرفی شد، اما به تازگی انفجار این گوشی توسط یک کاربر هندی گزارش شده و گوشی به شدت آسیب دیده است!
مشتری هندی پوکو که قبلاً در ماه دسامبر ٢٠٢٠ گوشی Poco X3 را خریداری کرده بوده است، می‌گوید که از گوشی خود رضایت کامل داشته و با هیچ مشکلی هنگام کارکرد با آن مواجه نشده است؛ تا همین چند روز پیش که باتری گوشی در حین شارژ منفجر شده است و به قاب پشتی، فریم میانی و نمایشگر آن آسیب جدی زده است. خوشبختانه کاربر در زمان این اتفاق، آسیبی ندیده است.

پیام سپاهان


عکس‌های منتشر شده از Poco X3 کاربر هندی
کاربر مذکور با انتشار عکس‌های گوشی منفجر شده در فضای مجازی، توجهات زیادی را به خود جلب کرد به طوری که حساب رسمی پوکو نیز به این عکس‌ها واکنش نشان داده است.
جواب پوکو در مورد این حادثه و عکس‌ها، این بود که کارشناسان این برند در حال بررسی و جستجو درباره دلیل وقوع این اتفاق هستند و بنابر نتایجی که تا به حال به‌دست آمده است، یک شیء خارجی باعث سوراخ شدن باتری شده و به دنبال آن، انفجار رخ داده است و این اتفاق در شرایط عادی رخ نداده است. اما صاحب Poco X3 منفجر شده این موضوع را تکذیب کرد و در ادامه‌ گفت این انفجار به دلیل عدم کنترل درست دما و مدیریت شارژ نامناسب پدید آمده است.
هنوز مشخص نیست که حق با کدام طرف است اما هرچه که باشد، موضوع انفجار پوکو X3 می‌تواند خبر بدی برای این برند باشد و پوکو می‌بایست در صورت اثبات معیوب بودن گوشی‌های خود، آن‌ها را با یک نسخه نو تعویض کند تا مشتریان از این اتفاق متضرر نشوند. قبلاً نمونه‌های دیگری از انفجار پوکو X3 در مناطق مختلف نیز گزارش شده بوده است.
به نظرتان این موضوع واقعاً نگران کننده است یا ممکن است کاربر مذکور باعث این اتفاق شده باشد؟ ارزش این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید؟ آیا پوکو مقصر این انفجار است؟

http://www.sepahannews.ir/fa/News/261885/انفجار-گوشی-پوکو-در-حال-شارژ!
بستن   چاپ