پیام سپاهان
درد و دل کادر درمان با مردم کاشان/پروتکل‌های بهداشتی را به خاطر عزیزانتان رعایت کنید + فیلم
شنبه 28 فروردين 1400 - 08:51:40
پیام سپاهان - گروه استان‌ها - خبرنگار تسنیم به میان پزشکان و پرستاران آمده و با کادر درمان به گفت و گو نشست و آنان تأکید داشتند که پروتکل‌های بهداشتی را نه به خاطر کادر درمان به خاطر عزیزانشان رعایت کنند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان ، کادر درمان در کاشان امروز در موج چهارم کرونا بیش از پیش با این ویروس منحوس درگیر شدند؛ خبرنگار تسنیم به میان مدافعان سلامت آمده و پزشکان و پرستاران در مصاحبه با تسنیم از مردم درخواست دارند تا بر رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزند.
کرونا همچنان در شهرستان کاشان می‌تازد و روزانه ده‌ها نفر از شهروندان کاشانی ما را به خود درگیر می‌کند و این موضوع نشان می‌دهد که همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نحو مطلوبی نیست تا از شیوع این ویروس منحوس جلوگیری کند و روند صعودی مبتلایان و بستری ها بر این موضوع صحه می گذارند.
بیماران کرونایی بوشهر 433 تخت بستری بیمارستان‌ها را اشغال کردندکتمان بیماری؛ عاملی در شیوع هر چه بیشتر کرونا/کاشانی‌ها به موقع برای درمان مراجعه کنندکرونا 2 شهر استان خوزستان را "سیاه" کرد ویروس کرونا در منطقه کاشان همچنان جولان می‌دهد به نحوی که به نظر می‌رسد بر اساس آمار و ارقام منطقه کاشان از نظر وضعیت کرونایی وخیم‌تر از شرایط قرمز باشد و وجود تعداد بالای بیماران بستری شده و مبتلایان گواه این مطلب است و باید بیش از پیش این ویروس منحوس جدی گرفته شود.

پیام سپاهان

انتهای پیام/801/ی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/261864/درد-و-دل-کادر-درمان-با-مردم-کاشان-پروتکل‌های-بهداشتی-را-به-خاطر-عزیزانتان-رعایت-کنید---فیلم
بستن   چاپ