پیام سپاهان
ادامه رکوردشکنی پلی‌استیشن 5 در آمریکا
شنبه 28 فروردين 1400 - 08:51:08
پیام سپاهان - زومجی / آمار رسمی تایید کرد که پلی استیشن 5 سونی در پنج ماه نخست عرضه‌ی خود به بیشترین فروش یک کنسول در پنج ماه نخست عرضه در تاریخ بازار آمریکا رسیده است.
گروه NPD تایید کرد که پلی استیشن 5 سریع‌ترین فروش داخل آمریکا بین کنسول‌های عرضه‌شده در تاریخ را دارد. در حقیقت تا امروز هیچ کنسول دیگری نبوده است که در پنج ماه نخست عرضه‌ی خود به فروشپلی استیشن 5 سونی در آمریکا رسیده باشد. این آمار فقط به درآمد دلاری مربوط نیست.
البته که پلی استیشن 5 بیشترین درآمد دلاری یک کنسول در پنج ماه نخست عرضه در آمریکا را دارد. ولی از نظر تعداد کنسول‌های فروش‌رفته هم پلی استیشن 5 توانست به سریع‌ترین فروش کنسول در ایالات متحده‌ی آمریکا برسد.
این نتایج در حالی به‌دست آمده‌اند که بسیاری از مردم هر روز مشغول چک کردن فروشگاه‌های آنلاین برای خرید پلی استیشن 5 هستند و میزان تقاضا به مراتب بیشتر از موجودی بازار است. در نتیجه اگر کارخانه‌ها با مشکل کمبود قطعه و سیستم‌های حمل‌ونقل با چالش‌های مختلف روبه‌رو نبودند، این فروش می‌توانست به مراتب بیشتر هم باشد.
جیم رایان، رئیس و مدیرعامل برند پلی استیشن شرکت سونی مدتی قبل گفت که ماه به ماه میزان تولید دستگاه و سرعت ارسال آن به فروشگاه‌ها افزایش می‌یابد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/261852/ادامه-رکوردشکنی-پلی‌استیشن-5-در-آمریکا
بستن   چاپ