پیام سپاهان
مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ گذشته
شنبه 28 فروردين 1400 - 08:26:49
پیام سپاهان - اصفهان- تساوی پرگل تیم های کوثر اصفهان و ایمان شیراز، تساوی بدون‌گل تیم‌های سپاهان و نفت مسجدسلیمان در اصفهان و چهار تنیسور از اصفهان به اردوی تیم ملی راه یافتند از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

حمایت از بانوان اولویت‌ هیات دو و میدانی اصفهان است
رییس هیات دو و میدانی اصفهان گفت: حمایت بیشتر از تیم‌ها و ورزش بانوان از جمله اولویت‌های این هیات با هدف بهبود مقام‌ها و افتخارات در سال جاری خواهد بود.
محمدرضا برکت افزود: ظرفیت بانوان استان اصفهان در رشته دو و میدانی بالاست و حمایت هرچه بیشتر از آنان کسب سکوهای کشوری و حضور موفق در عرصه بین المللی را در پی خواهد داشت.
وی ادامه داد: بانوان استان در قالب رقابت‌های فردی یا باشگاهی در چند سال اخیر مقام‌های خوبی کسب کردند و ارتقای آن در سال جدید نیز دور از دسترس نیست.
تساوی بدون‌گل تیم‌های سپاهان و نفت مسجدسلیمان در اصفهان
دیدار تیم های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و نفت مسجد سلیمان روز دوشنبه با نتیجه تساوی بدون گل در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پایان یافت.
دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و نفت مسجد سلیمان عصر امروز و از ساعت 17:30 در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد و هر 2 تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند و امتیازها را تقسیم کردند.
در این دیدار بازیکنان سپاهان برای رسیدن به هشتمین پیروزی متوالی در لیگ و جام حذفی از دقایق ابتدایی روی دروازه نفت مسجد سلیمان فشار آوردند و این راهبرد تا لحظات پایانی ادامه‌دار بود اما بی‌دقتی مهاجمان و درخشش خیره‌کننده فرهاد کرمانشاهی دروازه بان حریف مانع از بازشدن دروازه تیم میهمان شد.
سرمربی نفت مسجد سلیمان: فرصت گلزنی به سپاهان ندادیم
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: بازیکنانم در دیدار با سپاهان بخوبی فضاهای گلزنی را از این تیم گرفتند و فرصتی به حریف ندادند.
محمود فکری بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان افزود: دیدار سخت و سنگینی را با توجه به شرایط تیم خود پشت سر گذاشتیم و یک امتیاز خوب از این دیدار کسب کردیم.
وی اظهار داشت: می دانستیم که بازی سختی را مقابل تیم خوب سپاهان در پیش داریم و در این راستا با برنامه ریزی کوشیدیم فضاها را بر روی این تیم ببندیم و فرصتی به حریف ندهیم.
سرمربی سپاهان: 2 امتیاز مهم را مقابل نفت مسجد سلیمان از دست دادیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه باید از فرصت های خود در زمین بخوبی بهره ببریم، گفت: در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان 2 امتیاز مهم را از دست دادیم.
محرم نویدکیا بعد از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال افزود: نمی توانم به نوع بازی نفت مسجد سلیمان که دفاعی کار کرد ایرادی بگیرم بخصوص اینکه خوب دفاع کردن در فوتبال هنر است و تیم ما امروز بازی یکطرفه‌ای را ارائه داد.
وی با تبریک به بازیکنان و کادر فنی تیم نفت مسجد سلیمان بدلیل بازی خوب آنها مقابل سپاهان اضافه کرد: از بازی تیم خودم هم راضی هستم ، البته درست است که از موقعیت های خود نتوانستیم استفاده کنیم ولی تیم نفت مسجد سلیمان نیز فوق العاده خوب دفاع کرد.
4 تنیسور از اصفهان به اردوی تیم ملی راه یافتند
رییس هیات تنیس اصفهان از راهیابی چهار تنیسور از این استان به اردوی انتخابی تیم ملی بزرگسالان خبر داد.
فرهاد رحیمی افزود: کیارش رسام نژاد، علی یزدانی، مهرشاد قفقازی و معین محمدی ورزشکاران اصفهانی حاضر در اردوی تیم ملی خواهند بود.
وی اضافه کرد: این تنیسورها پس از مسابقات مقدماتی و گروهی که پس از 6 روز، روز گذشته در زمین‌های مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران پایان یافت در کنار 16 تنیسور دیگر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند و شانس خود را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی امتحان خواهند کرد.
تساوی پرگل تیم های کوثر اصفهان و ایمان شیراز
دیدار تیم های فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان و ایمان شیراز پنجشنبه شب با تساوی سه بر سه پایان یافت.
دیدار تیم های فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان و ایمان شیراز از مرحله پلی اف تیم های پایین جدول لیگ برتر برای بقای در این رقابتها از ساعت 22 امشب در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد و در پایان بازی با تساوی سه بر سه به پایان رسید.
در این بازی تیم میهمان ابتدا از میزبان پیش افتاد و هر 2 تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند.
سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز: تساوی شیرنی نبود
سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز گفت: تساوی شیرینی را مقابل تیم بازارهای روز کوثر اصفهان کسب نکردیم چون خیلی برای موفقیت در این بازی تلاش کردیم.
ناصر نعمتی در نشست خبری بعد تساوی تیمش با تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان در مرحله پلی آف تیم‌های پایین جدول لیگ برتر فوتسال افزود: در هفته گذشته به خوبی تمرین کردیم از تیم حریف شناخت کافی داشتیم و سرانجام در این دیدار به تساوی سه بر سه رضایت دادیم.
وی اظهارداشت: به هر حال بازیکنان ما خوب ظاهر شدند و تیم اصفهان هم یک ماه تمرین کرد و به تیم خوب فشار آوردند و بازی مساوی شد.
سرمربی تیم کوثر اصفهان: برای هماهنگی بیشتر زمان نیاز داریم
سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: تیم ما برای هماهنگی بیشتر نیازمند زمان است و در هر بازی بهتر عمل خواهیم کرد.
داوود توسل در نشست خبری بعد تساوی تیمش با تیم فوتسال ایمان شیراز در مرحله پلی آف تیم‌های پایین جدول لیگ برتر فوتسال با خسته نباشی به تلاش هر 2 تیم افزود: تیم ایمان شیراز در این بازی با تساوی که به دست آورد به یک امتیاز خیلی با ارزشی دست یافت که خوب است.
وی تصریح کرد: در این بازی استرس و فشار بر بازیکنانم تاثیر داشت و برای هماهنگی و آمادگی نیازمند یک مقدار زمان است که رفته رفته بهتر خواهند شد.
برچسب‌ها
فوتبال فوتسال تیم فوتبال سپاهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/261836/مهم‌ترین-رویدادهای-ورزشی-اصفهان-در-هفته‌-گذشته
بستن   چاپ