پیام سپاهان
توقیف محموله کنجاله سویای تقلبی در محور قم _کاشان
شنبه 28 فروردين 1400 - 00:28:12
پیام سپاهان - شعبانی ،رئیس اداره بازرسی سازمان صمت قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اظهار کرد:ماموران یک دستگاه تریلر با بار مشکوک در محدوده پاسگاه پلیس راه محور قم ـ کاشان را توقیف کردند.
او با بیان این که در جریان بازرسی از تریلر در بارنامه نهاده دامی سویا قید شده بود، افزود: نمونه‌ای از بار پس از آزمایش دامپزشکینشان دادنصف 23 تن و هشتاد و پنجاه کیلو بار کنجاله سویا که برای مرغداری فا کتور شده بود را خاک اره چوب تشکیل داده است.
شعبانی ادامه داد:بر اساس بررسی های انجام شده این محموله که از یکی از استان‌های غربی بارگیری شده و به مقصد یکی از مرغداری‌های قم در حرکت بوده است، در مسیر راننده ماشین را در اختیار فرد متقلب قرار داده است و در عرض مدت شش ساعت بار کنجاله سویا با خاک اره مخلوط کرده است.
رئیس اداره بازرسی سازمان صمت قم عنوان کرد:بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش این محوله دومیلیارد و چهارصد میلیون ریالی بو د و مرغدار این نهاده را به صورت آزاد و سه برابر قیمت بازار خریداری کرده بود.
او در پیایان گفت:پرونده این محموله تقلبی از سوی تعزیرات حکومتی پیگیری می‌شود و پس از ارجاع به پارکینگ به دستور مقام قضایی معدوم خواهد شد.
انتهای پیام/ش

http://www.sepahannews.ir/fa/News/261815/توقیف-محموله-کنجاله-سویای-تقلبی-در-محور-قم-_کاشان
بستن   چاپ