پیام سپاهان
اوضاع بحرانی کرونا در غرب استان اصفهان/ پس از فریدن، تخت‌های تنها بیمارستان فریدونشهر و چادگان نیز تکمیل شد
جمعه 27 فروردين 1400 - 23:35:46
پیام سپاهان - به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی اصلانی، مدیر بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) فریدونشهر، از تکمیل ظرفیت بستری بیماران کرونایی در این بیمارستان خبر داد.
در حال حاضر حدود 40 بیمار کرونایی تخت‌های بیمارستان را اشغال کرده‌اند و عده‌ای دیگر نیز در انتظار خالی شدن تخت‌ها برای بستری هستند.
با افزایش تعداد بستری‌ها و مراجعات کرونایی در بیمارستان فریدونشهر، مدیریت این بیمارستان از کمبود کپسول اکسیژن خبر داده است و از مردم خواسته در صورت امکان برای تأمین کپسول بیمارستان را یاری کنند.
روند ابتلا به کرونا و تعداد فوتی‌ها در اثر این ویروس منحوس در فریدونشهر هم‌چنان افزایشی است و کادر درمان به شدت تحت فشار قرار دارند.
میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فریدونشهر نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است و به نظر می‌رسد مهمانی‌ها و دورهمی‌ها عامل اصلی این طغیان کرونایی در این شهرستان باشد.
تکمیل ظرفیت بیمارستان بوعلی چادگان/ نیاز بیمارستان به سیلندر و مخزن اکسیژن
از چادگان نیز خبر می‌رسد وضعیت کرونا در این شهرستان بحرانی است، بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان چادگان، با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کرونا ویروس ظرفیت بیمارستان بوعلی چادگان نیز تکمیل شده است.
نیاز بیمارستان به سیلندر و یا مخزن اکسیژن برای بیماران کرونایی جدی است و وضعیت روحی کادر درمان نیز نگران کننده است.
انتهای پیام/63119/ق

http://www.sepahannews.ir/fa/News/261811/اوضاع-بحرانی-کرونا-در-غرب-استان-اصفهان--پس-از-فریدن،-تخت‌های-تنها-بیمارستان-فریدونشهر-و-چادگان-نیز-تکمیل-شد
بستن   چاپ