پیام سپاهان
کشف 70 کیلو مواد مخدر طی بازرسی از کوله‌های 2 کولبر
دوشنبه 23 فروردين 1400 - 15:54:30
پیام سپاهان - پایگاه اطلاع رسانی پلیس/ جانشین انتظامی استان اصفهان از کشف 70 کیلو مواد مخدر طی بازرسی از کوله های همراه دو کولبر در عملیات ماموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد.
محمدرضا هاشمی فر، جانشین انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: ماموران واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت زنی در یکی از محورهای خاکی شهرستان "نائین" به دو نفر کولبر که در حال دور زدن ایستگاه ایست و بازرسی بودند مشکوک و دستور ایست دادند.
وی افزود: متهمان بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار کردند که در این لحظه ماموران به تعقیب آنها پرداخته و در یک اقدام به موقع و ضربتی هر دو متهم را دستگیر کردند.
جانشین انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ماموران پس از دستگیری کولبران از داخل کوله آنها 70 کیلو مواد مخدر شامل 60 کیلو حشیش و 10 کیلو تریاک را کشف کردند.
هاشمی فر با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضایی، گفت: با توجه به ناامن شدن مسیرهای و محورهای اصلی برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ این افراد برای عملی کردن نقشه خود از راه های فرعی وخاکی استفاده می کنند؛ اما غافل از اینکه ماموران پلیس بر تمامی مناطق استان اشرافیت کامل دارند و اجازه جولان به این گونه افراد را نخواهند داد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/260657/کشف-70-کیلو-مواد-مخدر-طی-بازرسی-از-کوله‌های-2-کولبر
بستن   چاپ