پیام سپاهان
در منطقه 20 انجام می شود
تبدیل فضای بی دفاع شهری به بوستان دوستدار کودک
دوشنبه 23 فروردين 1400 - 14:19:55
پیام سپاهان - شهردار منطقه 20 گفت: عملیات تبدیل فضای بی دفاع شهری در محدوده محله سیزده آبان این منطقه به بوستان دوستدار کودک اجرایی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ فرهاد افشار گفت: بوستان دوستدار کودک در زمینی به وسعت بیش از 3 و نیم هکتار با اعتباری حدود 4 میلیارد تومان در حال احداث است و تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
افشار با بیان اینکه احداث این بوستان به دلیل تامین نشدن اعتبار و اختصاص بخش هایی از محدوده شمالی آن برای برخی کاربری های دیگر، سالها بلاتکلیف مانده بود گفت: به منظور ایجاد فضای امن و مفرح برای شهروندان محله سیزده آبان و ارتقاء فضای سبز شهری تا کنون عملیات خاک ریزی فضای سبز و کف پوش معبر این محل انجام شده است و پیش بینی می شود تا پایان اردیبهشت ماه تکمیل شود.
او با اشاره به اجرای مهمترین پروژه های توسعه محلی این منطقه گفت: عملیات اجرایی باغ راه خیابان شهید پریشانی به طول 500 متر با اعتباری در حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان آغاز شده است و با احداث آن بخشی از محله 13 آبان به شهرک معراج متصل می شود.
افشار افزود: احداث این باغ راه با اجرای عملیات آسفالت، جدول کشی، رفیوژ میانی و تجهیز مبلمان شهری و روشنایی و فضای سبز در حال انجام است و پیش بینی می شود تا اواسط اردیبهشت ماه به بهره برداری رسد.
شهردار منطقه با بیان اینکه احداث پاتوق های محلی در راستای اجرای پروژه‌های توسعه محلی یکی از گام های مدیریت شهری در تحقق محله گرایی، ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و ارتقاء سطح سلامت جسم و روح شهروندان است، گفت: احداث پاتوق محله امامزاده ابوالحسن در زمینی به مساحت حدود هزار متر مربع در محله ای با بیش از هزار و 500 خانوار در قالب مجتمع های مسکونی با هدف توسعه فضاهای سبز شهری و رفاه حال شهروندان این محله با کاشت گونه های متنوع گیاهی، نصب المان های شهری و پایه های چراغ اجرا شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/260651/تبدیل-فضای-بی-دفاع-شهری-به-بوستان-دوستدار-کودک
بستن   چاپ