پیام سپاهان
بهره مندی روزانه 600 شهروند جنوب شهر از آموزش های بازیافت
دوشنبه 23 فروردين 1400 - 14:21:22
پیام سپاهان - شهردار منطقه 19 از تداوم اجرای طرح کاپ در این منطقه و آموزش روزانه نزدیک به 600 شهروند منطقه در همین راستا خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی با اشاره به تأثیرگذاری آموزش های تفکیک پسماند به شهروندان در افزایش سطح مشارکت آن ها و ترویج این فرهنگ در راستای کمک به حفظ محیط زیست گفت: در همین راستا به طور متوسط روزانه 575 شهروند در واحدهای مسکونی، دولتی و خصوصی اعم از تجاری، اداری، دفاتر بیمه و... تحت آموزش های بازیافت همراه با دریافت بروشور و کارتن پلاست قرار می گیرند.
او همچنین با اشاره به اتمام آموزش های تفکیک پسماند به ساکنین مجتمع های مسکونی دو شهرک سهیل و وصال و افزایش مشارکت آن ها در این امر ادامه داد: این طرح در قالب شنبه های بدون پسماند اجرا شده و در ادامه این فعالیت نیز پسماندهای تفکیکی شهروندان شنبه ها جمع آوری می شود.
شهردار منطقه در بخش دیگری از آموزش های ارائه شده به شهروندان درخصوص نحوه نصب و استفاده از اپلیکیشن «جاروب» و توزیع صدها بروشور در این باره افزود: این سامانه هوشمند که به عنوان یک مکانیزم تشویقی برای افزایش مشارکت شهروندان در تفکیک پسماندهای خشک و تر طراحی شده، امکان تحویل پسماندهای خشک را در هر نقطه از شهر فراهم کرده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/260650/بهره-مندی-روزانه-600-شهروند-جنوب-شهر-از-آموزش-های-بازیافت
بستن   چاپ