پیام سپاهان
اجرای 100 هزار متر خط کشی محوری در منطقه 14
دوشنبه 23 فروردين 1400 - 15:00:00
پیام سپاهان - معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه 14 از اجرای بیش از 100 هزار متر خط کشی محوری در معابر و بزرگراه ها به منظور ایمن سازی مسیرهای عبوری این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14؛ مهدی فولادی با بیان این خبر گفت: اجرای عملیات خط کشی محوری با هدف تسهیل در عبور و مرور و ایمن سازی مسیرهای عبوری، در 90 هزار متر از معابر و بزرگراه ها انجام و 20 هزار متر نیز در حال اجراست.
فولادی افزود: بزرگراه های بسیج، امام علی(ع) و شهید محلاتی و خیابان های خاوران، هجرت، فهمیده، حبیبی، کریمشاهیان، شاه آبادی، شاهد، سعیدی، آل آقا، شیخی از محل های خط کشی شده است.
او به خط کشی خیابان تازه احداث شده ی الله اکبر جنوبی در روزهای آتی اشاره کرد و ادامه داد: خیابان های نورصالحی، صاحب الزمان(عج)، افراسیابی و عجب گل نیز از معابر طرح روکش آسفالت هستند که در برنامه خط کشی قرار گرفته اند و به زودی عملیات اجرایی آن به اتمام می رسد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 14؛ اجرای خط کشی 75 بلوک عابر پیاده، احیای خط کشی 40 بلوک عابر پیاده، و خط کشی محل های پارک ویژه معلولین را از دیگر اقدامات انجام شده در ماه اخیر برشمرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/260646/اجرای-100-هزار-متر-خط-کشی-محوری-در-منطقه-14
بستن   چاپ