پیام سپاهان
حمایت از بانوان اولویت‌ هیات دو و میدانی اصفهان است
دوشنبه 23 فروردين 1400 - 14:29:50
پیام سپاهان - اصفهان - رییس هیات دو و میدانی اصفهان گفت: حمایت بیشتر از تیم‌ها و ورزش بانوان از جمله اولویت‌های این هیات با هدف بهبود مقام‌ها و افتخارات در سال جاری خواهد بود.

محمدرضا برکت روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ظرفیت بانوان استان اصفهان در رشته دو و میدانی بالاست و حمایت هرچه بیشتر از آنان کسب سکوهای کشوری و حضور موفق در عرصه بین المللی را در پی خواهد داشت.
وی ادامه داد: بانوان استان در قالب رقابت‌های فردی یا باشگاهی در چند سال اخیر مقام‌های خوبی کسب کردند و ارتقای آن در سال جدید نیز دور از دسترس نیست.
رییس هیات دو و میدانی اصفهان با بیان اینکه هدف هیات حضور بانوان استان در تمامی رقابت‌های ملی است تصریح کرد: این امر سبب پیشرفت رشته در استان و بهبود وضعیت ورزشکاران خواهد شد و شمار بیشتری از علاقه مندان را به این رشته سوق خواهد داد.
برکت با اشاره به کسب مقام سوم تیم بانوان استان در رقابت‌های بین المللی جام امام رضا (ع) که با 170 ورزشکار در قالب 32 تیم 19 و 20 فروردین در مشهد برگزار شد خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها همچنین ریحانه مبینی از اصفهان در ماده پرش طول موفق شد رکورد ملی این ماده را که پیش‌تر با رکورد 6.17 متر به خودش اختصاص داشت با ثبت حد نصاب 6.26 متر، 9 سانتیمتر بهبود بخشد.
وی اضافه کرد: این مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار بود و اکثر قهرمانان بنام و عنوان دار کشور حضور داشتند و تیم اصفهان متشکل از ملیحه بختی، فاطمه نصری، نگین ولی پور، بهناز شریفیان، ریحانه مبینی، یگانه پرویزی، لیلا قندانی، فاطمه علیزاده در این رقابت‌ها حضور یافت.
برکت با اشاره به اینکه دو و میدانی کاران اصفهان در این مسابقات 2 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 مدال برنز کسب کردند گفت: با توجه به این که مسابقات قهرمانی کشور بانوان خرداد امسال برگزار خواهد شد هدف ما کسب عنوان قهرمانی در بخش بانوان کشور است.
افزون بر 500 نفر در استان اصفهان در رده‌های سنی مختلف در دو و میدانی فعالیت می‌کنند.
استان اصفهان بیش از 375 هزار ورزشکار سازمان یافته و یک هزار و 700 باشگاه ورزشی دارد.
برچسب‌ها
فدراسیون دو و میدانی اصفهان بانوان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/260631/حمایت-از-بانوان-اولویت‌-هیات-دو-و-میدانی-اصفهان-است
بستن   چاپ