پیام سپاهان
16هزار لیتر سوخت قاچاق در نایین کشف شد
دوشنبه 23 فروردين 1400 - 15:16:38
پیام سپاهان - اصفهان- فرمانده انتظامی نایین از کشف 16 هزار لیتر گازوییل قاچاق از یک دستگاه کامیون کِشنده در مسیر این شهرستان به یزد خبرداد.

سرگرد هادی کیان مهر روز دوشنبه به ایرنا گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی به همراه پلیس آگاهی این فرماندهی در طرح کنترل تانکرهای سوخت رسان در جاده نایین - یزد به یک دستگاه کامیون کشنده تانکر دار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.
وی افزود: تانکر دارای محموله مشکوک به سوخت یارانه‌ای بود و با هماهنگی قضایی خودرو به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت و پس از نمونه‌برداری و آزمایش، قاچاق سوخت محرز و نوع آن گازوییل اعلام شد.
سرگردکیان مهر افزود: خودرو حامل سوخت قاچاق با دستور قضایی توقیف شد و کارشناسان قیمت آن را 850میلیون ریال برآورد کردند. 
فرمانده انتظامی نایین بیان کرد: پرونده این کشف به ‌همراه راننده کامیون تحویل مراجع قضایی شد.
کشف 70 کیلوگرم مواد مخدر از یک کوله بر
همچنین جانشین انتظامی استان از کشف 70 کیلوگرم مواد مخدر طی بازرسی از کوله های همراه 2 کولبر در عملیات ماموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ محمدرضا هاشمی فر اظهار داشت: ماموران واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت زنی در یکی از محورهای خاکی شهرستان "نائین" به 2 نفر کولبر که در حال دور زدن ایستگاه ایست و بازرسی بودند مشکوک و دستور ایست دادند.
وی افزود: متهمان بدون توجه به ایست ماموران اقدام به فرار کردند که در این لحظه ماموران به تعقیب آنها پرداختند و هر 2 متهم را دستگیر کردند.
جانشین انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ماموران پس از دستگیری کولبران از داخل کوله آنها 70 کیلو مواد مخدر شامل 60 کیلوگرم حشیش و 10 کیلو گرم تریاک را کشف کردند.
برچسب‌ها
نایین قاچاق سوخت اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/260630/16هزار-لیتر-سوخت-قاچاق-در-نایین-کشف-شد
بستن   چاپ