پیام سپاهان
دیواره های شهر از اصفهان می گویند
دوشنبه 23 فروردين 1400 - 08:10:58
پیام سپاهان - مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در اردیبهشت ماه همزمان با هفته فرهنگی در خصوص موضوعات مختلف شهر، دیوارنگاره‌ها را اجرا خواهیم کرد تا جلوه خاصی به این کلانشهر ببخشد.
حسن موذنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح دیوار نگاری شهر کار مشترکی با انجمن نقاشان اصفهان بود که به صورت فراخوان از هنرمندان دعوت کردیم تا ایده‌ها و طرح‌های خود را ارائه کنند.
وی افزود: پس از بررسی طرح‌ها انجمن نقاشان انتخاب شد و پس از مشخص شدن تیم‌های اجرایی در مدت 10 روز دیوارنگاره‌ها انجام شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعامل با انجمن نقاشان اتفاق خوبی بود و امیدوارم بتوانیم از این ظرفیت در هفته فرهنگی اصفهان استفاده کنیم.
موذنی با بیان اینکه موضوعات دیوارنگاره‌ها مربوط به شهر اصفهان است، خاطرنشان کرد: امسال در نظر داریم از ظرفیت شعر نیز در طرح دیوارنگاره‌ها استفاده کنیم بر این اساس اشعار با لهجه اصفهانی کنار هم قرار می‌گیرد تا که همه با لهجه شیرین اصفهانی آشنا شوند.
مدیرعامل زیبا سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: 200 میلیون تومان در آستانه نوروز برای دیوار نگاری هزینه شده و در آینده نیز با توجه به ظرفیت بودجه دیوارنگاری‌ها انجام خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه در اردیبهشت ماه هفته فرهنگی را داریم با موضوعات اصفهان، دیوارنگاری‌ها را اجرا خواهیم کرد.
کد خبر 485427

http://www.sepahannews.ir/fa/News/260347/دیواره-های-شهر-از-اصفهان-می-گویند
بستن   چاپ