پیام سپاهان
لیگ برتر فوتبال
مربی نفت مسجد سلیمان: در مقابل سپاهان، تیم با انگیزه‌ای داریم
يکشنبه 22 فروردين 1400 - 21:01:44
پیام سپاهان - اصفهان- مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم و همه تلاش خود را برای کسب امتیاز در مقابل سپاهان اصفهان بکار خواهم گرفت.

به گزارش ایرنا، سعید لطفی شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور افزود: تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم، من از روز چهارشنبه هفته گذشته به این تیم اضافه شدم و شناختم از بازیکنان نسبی است.
وی با بیان‌اینکه تیمش برای دیدار فردا بازیکن مصدوم ندارد، اظهار داشت: در دیدار مقابل سپاهان، مقتدایی را بدلیل محرومیت در اختیار نداریم اما به هواداران قول می‌دهیم که همه تلاش خود را بکار بگیریم تا با دست پر اصفهان را ترک کنیم.
لطفی با اشاره به اینکه جایگاه تیم سپاهان در جدول رده‌بندی لیگ برتر اتفاقی نیست، گفت: همه مجموعه سپاهان از مدیریت تا بازیکنان این تیم برای کسب این جایگاه تلاش کرده‌اند که قابل تقدیر است.
وی اظهار داشت: هر 2 تیم دیدار سختی را در پیش‌رو دارند، ما تیم جوانی هستیم و سپاهان نیز تیم با تجربه‌ایست که امیدوارم فردا بازی تماشاگرپسندی را شاهد باشیم و همه از دیدن آن لذت ببرند.
لطفی با تاکید براینکه چند هفته زمان برای هماهنگی بازیکنان نفت مسجد سلیمان با کادر فنی جدید نیاز است، افزود از چهارشنبه گذشته کار خودر را با این تیم آغاز کردم و همه سعی خود را برای هماهنگی تفکرات محمود فکری سرمربی تیم و کادر فنی با بازیکنان به کار بستیم که آنها نیز تلاش خوبی را از خود نشان دادند.
به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های سپاهان و نفت مسجد سلیمان از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر فردا در ورزشگاه نقش چهان اصفهان برگزار می‌شود.
هم اکنون تیم سپاهان با 40 امتیاز در رتبه دوم و نفیت مسجد سلیمان نیز با 20 امتیاز در مکان دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.
برچسب‌ها
تیم فوتبال سپاهان نفت مسجد سلیمان اصفهان لیگ برتر فوتبال

http://www.sepahannews.ir/fa/News/260217/مربی-نفت-مسجد-سلیمان--در-مقابل-سپاهان،-تیم-با-انگیزه‌ای-داریم
بستن   چاپ