پیام سپاهان
افطار وسحرهای ماه مبارک رمضان با شبکه اصفهان
يکشنبه 22 فروردين 1400 - 12:10:10
پیام سپاهان - به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بهرام عبدالحسینی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان در خصوص ویژه برنامه‌های ماه رمضان شبکه اصفهان، گفت: ویژه برنامه "یک شهر ضیافت" به صورت زنده به تعداد 30 برنامه و هر برنامه به مدت 70 دقیقه با همکاری دادگستری کل استان، دادستانی، اداره کل زندان ها، ستاد دیه استان و عموم مردم نوع دوست اصفهان تولید و به احکام و مناسک اجتماعی ماه رمضان، اخلاق مداری و سبک زندگی اهل بیت، اهمیت روزه داری، امربه معروف و نهی از منکر و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و کمک به خانواده زندانیان نیازمند می‌پردازد.
او ادامه داد: ویژه برنامه «بهشت اجابت» نیز در 30 قسمت و هر برنامه به مدت 75 دقیقه در هنگام سحر به اهمیت سحرخیزی و عبادت در سحر، احکام و مناسک اجتماعی ماه رمضان، اخلاق مداری و سبک زندگی اهل بیت (ع)، معرفی علمای پیشین اصفهان و بیان زندگی آن‌ها می‌پردازد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان بیان کرد: برنامه "جزء خوانی قرآن" به صورت زنده هر روز صبح و عصر به مدت 60 دقیقه پخش می‌شود. برنامه "پزشکی سیب" به تعداد 30 برنامه و هر برنامه به مدت 55 دقیقه به مسائل ارتقای فرهنگ تغذیه، سبک زندگی و بهداشت فردی و ارائه راهکار‌های مناسب تغذیه در ایام مبارک رمضان می‌پردازد.
عبدالحسینی عنوان کرد: همچنین این شبکه در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر پخش فیلم و سریال‌های متناسب این ماه، برنامه‌های "حدیث سرو"ویژه علما، "چلچراغ" ویژه خانواده، "به وقت خانه" با موضوع هم افزایی برای ارتقای نشاط امید و سلامت اجتماعی، "پرانتز (جوان) " با موضوعات سبک زندگی اسلامی، فرهنگ کارآفرینی، مهارت زندگی، حقوق شهروندی و صداقت در تعاملات فردی و اجتماعی و همچنین برنامه‌های معارفی و احکام را در طول روز تهیه و پخش می‌کند.
او در پایان اضافه کرد: درحوزه صدا هم علاوه بر پخش ترتیل قرآن و جزء خوانی در دو نوبت صبح و عصر هر نوبت به مدت 60 دقیقه و سخنرانی‌های مذهبی مرتبط با ماه مبارک رمضان در دو نوبت صبح و عصر، دو ویژه برنامه با عنوان‌های "در بارگاه ملکوت"هنگام سحر به مدت 120 دقیقه و "دعوت نامه" زمان افطار به مدت 90 دقیقه با بخش‌های متنوع تهیه و پخش می‌شود.
انتهای پیام/م

http://www.sepahannews.ir/fa/News/259935/افطار-وسحرهای-ماه-مبارک-رمضان-با-شبکه-اصفهان
بستن   چاپ