پیام سپاهان
تا سومین روز ثبت نام
982 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر اصفهان ثبت‌نام کردند
پنجشنبه 19 فروردين 1400 - 09:08:22
پیام سپاهان - اصفهان - دبیر ستاد انتخابات اصفهان گفت: 982 نفر تا سومین روز از مهلت قانونی ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری در این استان نام‌نویسی کردند.

به گزارش ایرنا، ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از روز دوشنبه شانزدهم فروردین ماه آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.
علی اصغر رفیعی‌نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از میان داوطلبانی که تا کنون در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و تیره های عشایری در استان اصفهان ثبت نام کردند 912 نفر مرد و 70 نفر زن هستند.
وی با بیان اینکه بیشتر داوطلبان از شهرستان اصفهان با 177 نفر هستند، اظهار داشت: تا سومین روز مهلت قانونی ثبت نام، 734 نفر بصورت مراجعه حضوری، 124 نفر از طریق دفاتر پیشخوان دولت، 52 نفر از طریق برنامه های کاربردی تلفن همراه و 72 نفر از طریق برنامه های کاربردی رایانه نام نویسی کردند.
رفیعی نژاد خاطرنشان کرد: امسال داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری در استان اصفهان برای 2 هزار و 763 کرسی در روستاهای دارای سه کرسی شورا (921 روستا) و 580 کرسی روستاهای دارای پنج کرسی (116 روستا) با هم رقابت می کنند.
وی با اشاره به اینکه انتخابات تیره های عشایری در استان اصفهان در 6 شهرستان اصفهان، سمیرم، شهرضا، دهاقان، فریدونشهر و چادگان برگزار می شود، اضافه کرد: از میان داوطلبانی که تا سومین روز مهلت قانونی ثبت نام کردند 112 نفر دارای تحصیلات کارشناسی، 24 نفر کارشناسی ارشد و بالاتر، 12 نفر حوزوی، 297 نفر دیپلم و کاردانی و 537 نفر تحصیلات کمتر از دیپلم دارند.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان با توصیه به داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و تیره های عشایری برای ثبت نام از طریق برنامه های تلفن همراه و رایانه با توجه به شرایط حاد شیوع کرونا، تاکید کرد که بطور معمول آمار داوطلبان در روزهای پایانی مهلت قانونی ثبت نام افزایش بیشتری می یابد.
به گزارش ایرنا، انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و تیره های عشایری قرار است در چهل هزار و 620 روستا و تیره عشایری روز 28 خرداد 1400، همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار شود.
داوطلبان می ­توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی (دانلود برنامه ثبت­ نام از پورتال وزارت کشور و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar)، یا از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه ثبت نام از پورتال وزارت کشور و دریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) در انتخابات ثبت نام کنند.
داوطلبان همچنین می تواننداز طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره(Keshvar) و از طریق مراجعه حضوری به بخشداری (از ساعت 8:00 تا 18:00) و دریافت رسید نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. ثبت نام باید با شماره تلفن همراهی انجام شود که شخص داوطلب، مالک آن باشد.
برچسب‌ها
انتخابات 1400 ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان استانداری اصفهان
پروندهٔ خبری
انتخابات 1400

http://www.sepahannews.ir/fa/News/258749/982-نفر-در-انتخابات-شوراهای-اسلامی-روستا-و-عشایر-اصفهان-ثبت‌نام-کردند
بستن   چاپ