پیام سپاهان
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان مطرح کرد؛
تحقق شعار سال با استفاده از ظرفیت گفتمان‌سازی
پنجشنبه 19 فروردين 1400 - 08:02:44
پیام سپاهان - اصفهان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: به گفته فرمایش رهبر معظم انقلاب تبلیغ گفتمان‌ساز بهترین شیوه تبلیغی و ترغیب برای حمایت از تولید و تحقق شعار سال است.

حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به زمینه تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی» اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد مرجع هماهنگ کننده ظرفیت‌های مردمی در حوزه تبلیغ دین است.
وی افزود: این سازمان وظیفه خود می‌داند که با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های گفتمان‌ساز استان شامل فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، گروه‌های تبلیغی جهادی، فارغ‌التحصیلان حوزوی و دانشگاهی به ویژه بانوان، فعالان فضای مجازی و جامعه قرآنی استان در این مسیر قدم بردارد.
گفتمان‌سازی در راستای جریان‌سازی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان داشت: با هدف ایجاد گفتمان پیش‌برنده در راستای نقش آفرینی جامعه ایرانی در رفع آسیب‌ها و معضلات جامعه از ظرفیت‌های استان استفاده می‌شود و این گفتمان‌سازی منجر به جریان‌سازی عمومی در راستای نیل به اهداف خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به شعار سال که مبنی بر تولید، رفع موانع و پشتیبانی‌ها نامیده شده، همه تلاش این سازمان متمرکز بر ایجاد گفتمان پیش‌برنده و بسیج امکانات در راستای حل مسائل در این راستاست.
اروجی با بیان اینکه یکی از برنامه‌ها تقویت و تشویق گروه‌های هدف به خودکفایی در تولید است، گفت: تشویق و ترغیب مردم به استفاده از کالای ایرانی و همچنین تقویت و رشد مشاغل خانگی در این بخش قرار دارد که برنامه‌هایی تدوین شده است.
تبلیغ به شیوه گفتمان‌سازی
وی کانون‌های فرهنگی و مذهبی، ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد، مؤسسات قرآنی، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی را از دیگر ظرفیت‌های موجود در استان برشمرد و گفت: همه این ظرفیت‌ها را در راستای لبیک‌گویی به فرمایش رهبری بسیج کردیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به بهترین روش تبلغی خاطر نشان کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تبلیغ گفتمان‌ساز به گونه‌ای که مبلغ ما با حضور در صحنه، اتاق وضعیت تشکیل دهد و رصد به هنگام و پایش و تحلیل وضعیت موجود را داشته باشد.
وی ادامه داد: همچنین با استفاده از ظرفیت نخبگانی محل مبلغان باید استراتژی مدون تبلیغی ایجاد کنند و در سال جاری با توجه به شرایط به وجود آمده عمده ظرفیت شبکه تبلیغی را در فضای مجازی و با استفاده مطلوب از فضای رسانه متمرکز کردیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/258724/تحقق-شعار-سال-با-استفاده-از-ظرفیت-گفتمان‌سازی
بستن   چاپ