پیام سپاهان
در هفته چهارم پلی آف لیگ برتر فوتسال؛
گیتی‌پسند کام سن ایچ را تلخ کرد
چهارشنبه 18 فروردين 1400 - 19:37:18
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان هفته چهارم دور نهایی لیگ برتر فوتسال با پیروزی شیرین گیتی‌پسند اصفهان مقابل سن‌ایچ در اصفهان همراه بود.

در چارچوب رقابت های هفته چهارم از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال تیم‌ گیتی‌پسند از ساعت 16 در سالن پیروزی اصفهان میزبان سن‌ایچ ساوه بود که در پایان با نتیجه 4 بر2 به پایان رسید.
ترکیب گیتی‌پسند اصفهان:
سپهر محمدی، علی‌اصغر محمدی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، وحید شفیعی، سعید احمدعباسی، علی‌رضا وفائی، فرهاد توکلی، سروش احمدنیا، مهدی مهدی‌خانی، مهران رضاپور، مسعود یوسف و مهدی مصطفایی.
سرمربی: وحید شمسایی
ترکیب سن‌ایچ ساوه:
محمد امیرحسینی، نادر حنیفی، فرشید نادری، مهرداد کریمی، محمدناصر صفا، سینا پرکاس، مهدی عامری، امیرحسین صبوحی، محمدطاها نعمتیان، رضا سپیدار، علی‌رضا جوان و پژمان بهادیوند.
سرمربی: جواد اصغری‌مقدم
شاگردان شمسایی که با بازگشت سرمربی خود به نیمکت به دنبال پیروزی در این بازی بودند از همان ابتدا به دنبال باز کردن دروازه حریف خود بودند که در رسیدن به این هدف موفق بودند.
نیمه نخست این دیدار با 2 گل حسن زاده و احمدنیا برای گیتی پسند و تک گل سپندار برای سن ایچ به پایان رسید.
نیمه دوم را باز هم گیتی‌پسند بهتر آغاز کرد و توسط حسن زاده به گل سوم رسید، در ادامه شاگردان اصغری مقدم گل دوم خود را زدند، اما این پایان کار برای گیتی پسندیها نبود، وفایی در ادامه چهارمین گل تیمش را وارد دروازه میهمان خود کرد تا میهمان ساوه ای خود را با نتیجه 4 بر2 بدرقه کنند.
در این بازی علی اصغرحسن زاده 2 گل و سروش احمدنیا و علیرضا وفایی برای گیتی پسند و رضا سپندار 2 گل برای سن ایچ به ثمر رساندند.
در پایان این هفته گیتی‌پسند با 7 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد و سن‌ایچ 7 امتیازی باقی ماند و تا رده سوم سقوط کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/258655/گیتی‌پسند-کام-سن-ایچ-را-تلخ-کرد
بستن   چاپ