پیام سپاهان
سرمربی تیم سن ایچ ساوه:
نیمکت گیتی پسند تمرکز داور را بهم زد/ مستحق این شکست نبودیم
چهارشنبه 18 فروردين 1400 - 19:03:21
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه گفت: برد به هر قیمتی زیبا نیست و امروز مستحق شکست با اختلاف دو گل نبودیم و نیمکت گیتی پسند تمرکز داور را بر هم زد.

جواد اصغری مقدم امروز (چهارشنبه- 18 فروردین ماه) پس از شکست 4 بر2 تیمش مقابل گیتی پسند در نشست خبری پس از بازی، اظهار کرد: مستحق شکست با اختلاف دو گل نبودیم و می توانستیم گل بیشتری بزنیم، چرا که یک پنالتی برای ما گرفته نشد.
وی افزود: فکر می کنم تمرکز داوران امروز توسط یکی از افراد نیمکت گیتی پسند بهم ریخته شد که درست نبود و این مساله همه جا عنوان شده، اما برخوردی با آن نشده است و ما با دست خودمان داریم فوتسال را زیر سوال برده و خراب می کنیم.
سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه ادامه داد: خسته نباشید جانانه به بازیکنان تیم خودم که فوق العاده بازی کردند و چیزی از ارزش های آن‌ها کم نمی شود، همیشه شعارمان این بوده است که برد به هر قیمتی قشنگ نیست و ما به دنبال چنین پیروزی هایی نیستیم.
اضغری مقدم گفت: در زمین بازی با تمام توان بازی می کنیم و اگر شایسته پیروزی باشیم به آن خواهیم رسید و اگر شکست خوردیم به حریف تبریک می گوییم، امروز تبریک نمی گویم، چرا که حریف ما را اذیت کرد و سعی کردند با حواشی ببرند و موفق شدند، ما تیم جوانی داریم و بازی زیبایی ارائه دادیم و انشا الله بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.
وی در خصوص اعتراض تیمش در یکی از صحنه های بازی خاطرنشان کرد: در بازی مقابل مس سونگون زمانی که بازیکن تیم حریف بدون اینکه خطایی روی او صورت گیرد و یا مصدومیتی از طرف ما برای او ایجاد شود به دیواره سالن برخورد کرده و مصدوم می شود و ما می توانیم برتری 4 برابر 5 را انجام بدهیم بازیکن ما توپ را بیرون می زند و ما او را هم تشویق می کنیم، امروز در صحنه مشابه در بازی با گیتی پسند آنها حمله را شروع کردند و این حرکت زیبا نبود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/258624/نیمکت-گیتی-پسند-تمرکز-داور-را-بهم-زد--مستحق-این-شکست-نبودیم
بستن   چاپ