پیام سپاهان
سرمربی تیم گیتی پسند:
شرایط سختی داریم/تمرکزم روی بازی است نه حاشیه ها
چهارشنبه 18 فروردين 1400 - 19:11:07
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: تمام تمرکزش بر روی بازی، تعویض بازیکنان و آنالیز حریف است و به حاشیه های بازی توجه نمی کند و نمی داند فرد خاص نیمکتش کیست.

وحید شمسایی امروز (چهارشنبه-18 فروردین ماه) پس از برتری 4 بر 2 تیمش در مقابل سن ایچ ساوه در نشست خبری، اظهارکرد: به تک تک بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید می گویم، همه تلاش خود را بر موفقیت انجام می دهند. فکر می کنم که حق ما برد بود، در شرایطی که تیم خوب سن ایچ ما را تحت فشار قرار داد. به دنبال فیلم بازی هستم تا فرصت سوزی نشود.
وی افزود: بعد از شرایطی که به دلیل کرونا داشتم کنار زمین ایستادن سخت بود و اگر یک سکته هم بکنم تکمیل می شود، اما خدا را شکر 3 امتیاز این بازی را گرفتیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص صحبتهای اصغری مقدم سرمربی تیم سن ایچ در ارتباط با حضور فرد خاصی روی نیمکت این تیم که تمرکز داوران را بر هم زده، گفت: تمرکزم بر روی بازی، تعویض ها و آنالیز بازی است، اگر بخواهم به این موضوعات فکر کنم باید به دنبال حاشیه هایی باشم که دوست ندارم.
وی تصریح کرد: امروز تیم من 7 امتیازی است و فیلم بازی ها را که دیدم با احترام خاصی که برای همه داوران قائل هستم و هیچ وقت صحبتی در این خصوص نکرده ام؛ باید بگویم ما به لحاظ فنی نباختیم، نمی گویم عمدی بوده مقابل مس سونگون 2 بر هیچ جلو بودیم، بازیکن آن‌ها باید اخراج می شد و تلویزیون نشان داد، اگر بخواهم دنبال این مسائل باشم به هدفی که داریم نمی رسم.
شمسایی خاطرنشان کرد: روزی که به گیتی پسند آمدم گفتم من چطور باید با این تعداد بازیکن که دارم ارنج کنم، الان شرایط به گونه ای شده که باید به دنبال بازیکنان امید و جوانان گیتی پسند باشم، مخاطب خاص و این حرفها را کنار بگذاریم. کمتر از 5 روز دیگر با مقاومت کرج بازی داریم با این وضعیت کرونا که کشور را تحت الشعاع قرار داده، نمی دانم چه باید بکنیم اول باید مراقب یکدیگر باشیم و بعد در مورد مسائل بازی صحبت کنیم.
وی در خصوص شرایطش در دوران ابتلا به ویروس کرونا گفت: خیلی سخت بود و خدا نکند که برای کسی اتفاق بیفتد، با وجود اینکه مجموعه گیتی پسند خیلی مراقبت می کند و مرتب تست می دادیم ولی من 7و 8 روز عجیب و سخت داشتم که نمی دانم چه اتفاقاتی برای من رخ داد و کل خانواده درگیر این مساله شدیم. 
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/258623/شرایط-سختی-داریم-تمرکزم-روی-بازی-است-نه-حاشیه-ها
بستن   چاپ