پیام سپاهان
روشنایی در بوستان های منطقه 3 افزایش یافت
چهارشنبه 18 فروردين 1400 - 14:26:00
پیام سپاهان - به منظور افزایش امنیت عبوری شهروندان به هنگام تردد از جوار بوستان ها و برای زیبائی منظر شهری، روشنایی بوستان های منطقه 3 تهران افزایش یافت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، مهدی هوشیار معاون خدمات شهری و محیط زیست با بیان اینکه عملیات روشنایی بوستان های موجود در محورهای زرگنده_آرش اجرا شده گفت: نصب پایه چراغ های جدید و smd در بوستانهای نسیم، درنا، حنا، پیچک، نونهالان، اختر و ... انجام شد.
او با بیان اینکه پایه چراغ های قدیمی و مستهلک جمع آوری شد، افزود: امیدواریم با انجام اینگونه اقدامات گامی در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان و جلب رضایتمندی آنها برداشته شود.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 3 گفت: کمبود روشنایی در برخی معابر شهر، یکی از عواملی است که موجب بروز مشکلات و ناهنجاری ها از جمله تصادفات و مشکلات امنیتی می شود بنابراین باید در این زمینه اقدامات موثرتری صورت گیرد.
هوشیار اضافه کرد: با توجه به اینکه شهروندان برای سپری کردن اوقات فراغت خود در پارک ها حضور دارند این منطقه در راستای خدمت رسانی به شهروندان اقدام به تامین شبکه روشنایی بوستان های این منطقه کرد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/258454/روشنایی-در-بوستان-های-منطقه-3-افزایش-یافت
بستن   چاپ