پیام سپاهان
ورود به تفرجگاه‌ها و بوستان‌های استان اصفهان ممنوع شد/ ثبت تخلفات، به وسیله سامانه‌های الکترونیکی
چهارشنبه 11 فروردين 1400 - 09:35:53
پیام سپاهان - محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در روزهای 12 و 13 فروردین ماه ورود خودرو‌های دارای پلاک غیربومی به شهرستان‌های قرمز و نارنجی استان ممنوع است.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه شهروندان در روزهای 12 و 13 فروردین ماه به هیچ وجه در حاشیه زاینده‌رود، ناژوان، بزرگراه‌ها و کوه صفه توقف نکنند، افزود: در سایر شهرستان‌های استان هم ورود به تفریح‌گاه‌ها و بوستان‌ها ممنوع است.
وی گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا، ممنوعیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه، یازدهم فروردین ماه در شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی استان اجرا می‌شود.
محمدی با اشاره به اینکه شهرهای دارای شرایط قرمز در استان شهرهای خوانسار و گلپایگان هستند، افزود: شهرهای اصفهان، لنجان، نجف‌آباد، مبارکه و تیران و کرون شرایط نارنجی دارند.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه شهروندان با فرهنگ اصفهانی مثل همیشه همکاری خوبی داشته‌اند، بیان کرد: درخواست پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری است.
وی ادامه داد: رانندگان متخلف در شهرهای دارای وضعیت قرمز، در هر 24 ساعت به مبلغ یک میلیون تومان و درشهرهای دارای وضعیت نارنجی، به مبلغ 500 هزار تومان جریمه خواهند شد و ثبت تخلفات، بیشتر به وسیله سامانه‌های الکترونیکی انجام می‌شود.
انتهای پیام/63101/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/255545/ورود-به-تفرجگاه‌ها-و-بوستان‌های-استان-اصفهان-ممنوع-شد--ثبت-تخلفات،-به-وسیله-سامانه‌های-الکترونیکی
بستن   چاپ