پیام سپاهان
رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد؛
پایان مهلت 3روزه خروج پلاک‌های غیربومی از 3 شهر اصفهان
چهارشنبه 4 فروردين 1400 - 11:20:07
پیام سپاهان - اصفهان – رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به پایان مهلت سه روزه خروج خودروها از شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در اصفهان گفت: در این بازه زمانی 877 خودرو برگردانده شده است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان مهلت سه روزه برای خروج خودروهای پلاک غیربومی از شهرهایی که به تازگی در وضعیت قرمز و نارنجی کرونا قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: از این رانندگان درخواست داریم نسبت به خروج هر چه سریع‌تر از شهرهای گلپایگان، لنجان و خوانسار اقدام کنند.
وی با بیان اینکه از امروز نیز مبارکه به شهرهای ورود ممنوع استان اصفهان اضافه شده است، ابراز داشت: باید توجه داشت که طی سه روز گذشته از ورود 877 خودرو به شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در استان اصفهان جلوگیری شده است.
جریمه 500 هزار تومانی برای 347 خودرو در اصفهان
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه به دو هزار و 500 خودرو نیز برای ورود به شهرهای وضعیت قرمز و نارنجی کرونا تذکر داده شده است، تصریح کرد: برای 347 خودرو نیز جریمه 500 هزار تومانی صادر شد.
وی افزود: همچنین برای یک هزار و 100 خودرو نیز در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی استان اصفهان جریمه 200 هزار تومانی صادر شده است.
سرهنگ محمدی با اشاره به افزایش ترافیک 100 درصدی در نوروز 99 نسبت به نوروز 98 در استان اصفهان ابراز داشت: علی رغم افزایش ترافیک کاهش 46 درصدی تصادفات فوتی را شاهد بوده‌ایم.
افزایش 20 درصدی تصادفات جرحی در استان
وی ادامه داد: همچنین در مجموع تصادفات فوتی و خسارتی در استان اصفهان در نوروز سال 99 نسبت به سال 98 با کاهش 19 درصدی رو به رو بوده‌ایم.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به افزایش 20 درصدی تصادفات جرحی در استان اصفهان ابراز داشت: در این زمینه برخورد با خودروهای هنجارشکن در اولویت دستور کار پلیس است که افزایش 46 درصدی برخورد با چنین جرایم را شاهد هستیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/253423/پایان-مهلت-3روزه-خروج-پلاک‌های-غیربومی-از-3-شهر-اصفهان
بستن   چاپ