پیام سپاهان
مرحله سوم واکسیناسیون کرونا در اصفهان با تزریق 9000دوز آغاز می‌شود
دوشنبه 25 اسفند 1399 - 11:25:07
پیام سپاهان - گروه استان ها ــ مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان اصفهان از آغاز مرحله سوم واکسناسیون با اختصاص 9هزار دوز واکسن خبر داد. - اخبار استانها -
رضا فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به آغاز مرحله سوم واکسن کرونا اظهار داشت: در این مرحله 9هزار دوز دیگر واکسن تزریق می‌شود.
وی افزود: این تعداد دوز طبق ابلاغ و دستور وزارت بهداشت و با مشخص شدن سهم آن، به گروه‌های کادر درمان و کادر بهداشت و تعدادی بیماران مزمن تزریق می‌شود.
مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان اصفهان بیان کرد: 6هزار و 500 دوز، واکسن سینوفارم چین و 2هزار و 500 دز دیگر آن اسپوتنیک وی روسی است.
چهارمین محموله واکسن کرونا وارد استان کرمانشاه شدتزریق واکسن کرونا به بیش از یک‌میلیون نفر تا پایان سال/ گردش کرونای انگلیسی در 28 استانواکسن جدید ایرانی سه‌شنبه در وزارت دفاع رونمایی می‌شود به گزارش تسنیم، در دو مرحله واکسیناسیون در استان، حدود 7 هزار و 500 دوز واکسن کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تحویل و به تعدادی از کارکنان بخش‌های درمان و بهداشت استان تزریق شد.
انتهای پیام/163/س

http://www.sepahannews.ir/fa/News/250245/مرحله-سوم-واکسیناسیون-کرونا-در-اصفهان-با-تزریق-9000دوز-آغاز-می‌شود
بستن   چاپ