پیام سپاهان
دربست زیر خط فقر!
دوشنبه 25 اسفند 1399 - 11:24:52
پیام سپاهان - امیراحمد زندآور رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: راننده‌های تاکسی اصفهان درپی شیوع ویروس کرونا با کاهش درآمد مواجه شدند.
او افزود: وجود ویروس کرونا عامل اصلی کاهش درآمد تاکسی‌ها در یکسال اخیر است که به این‌علت شهروندان کمتر از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: رانندگان تاکسی‌ها قشری هستند که در دوران قبل از کرونا درآمدشان کافی نبود و آن‌ها حداقل در یک سال اخیر شرایط بدی را سپری کردند و هیچ جایگاهی یاری‌رسان آن‌ها نیست.
زندآور با اشاره به کمک‌های انجام شده، گفت: سال گذشته بسته‌هایی تشویقی را به 8 هزار نفر از رانندگان تاکسی دادیم تا بتوانیم حمایت ناچیزی از این قشر داشته باشیم و پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به بودجه سال آینده بتوانیم بسته‌ای مشابه سال گذشته به تعداد 9 هزار نفر از رانندگان تاکسی‌های زرد بدهیم.
او تصریح کرد: متاسفانه هیچ کمک دولتی برای این قشر نشده و مشکلات آن‌ها همچنان باقی است و ما فقط می‌توانیم در حد مصوبات دولتی نرخ کرایه‌ها را مطابق سال گذشته 20درصد افزایش بدهیم تا درآمد رانندگان موازی با قیمت‌ها قرار بگیرد.
او در پایان گفت: امیدواریم سال آینده طرح‌های حمایتی ادامه‌دار باشد و بتوانیم در بحث زیر ساخت‌ها تاکسی‌های فرسوده اصفهان را کاملا نوسازی کنیم.
انتهای پیام/م

http://www.sepahannews.ir/fa/News/250242/دربست-زیر-خط-فقر!
بستن   چاپ