پیام سپاهان
کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی خبر داد؛
موج جدید بارشی در راه اصفهان / دما 3 درجه افزایش می‌یابد
يکشنبه 24 اسفند 1399 - 11:59:39
پیام سپاهان - اصفهان- کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارشی به این استان از روز سه‌شنبه خبر داد.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقرار جوی به نسبت پایدار در سطح استان اصفهان تا دو روز آینده، اظهار داشت: آسمان بسیاری از مناطق استان در این مدت صاف تا نیمه ابری است و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وی به ورود سامانه ناپایدار به استان از اواسط هفته اشاره کرد و افزود: وزش باد به نسبت شدید و بارش‌های پراکنده و خفیف مناطق غرب، جنوب و شرق استان اصفهان را در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه فرا می‌گیرد.
کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده بین 2 تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به 18 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.
وی اضافه کرد: زرین‌شهر با دمای 19 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/249780/موج-جدید-بارشی-در-راه-اصفهان---دما-3-درجه-افزایش-می‌یابد
بستن   چاپ