پیام سپاهان
هزار و 380 متقاضی مسکن ملی در مهاباد نسبت به واریز وجه اقدام کردند
يکشنبه 17 اسفند 1399 - 12:15:54
پیام سپاهان - سوران کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بعد از پالایش 10 هزار و 955 متقاضی ثبت‌نام کننده در مسکن ملی در این شهرستان، در مجموع هزار و 380 نفر از واجدان شرایط حدود 552 میلیارد ریال وجه خود را واریز کردند.
وی ادامه داد: پول واریز شده در حساب شخصی متقاضیان به صورت بلوکه باقی خواهد ماند و با توجه به پیشرفت فیزیکی از حساب آنان به پیمانکار پرداخت خواهد شد.
رییس اداره راه و شهرسازی مهاباد با بیان اینکه متقاضیان طبق مهلت تعیین شده باید مبالغ اولیه خود را واریز کنند، اظهار داشت: واریز نشدن وجه 400 میلیون ریالی متقاضیان مسکن ملی به معنی انصراف آنان از این طرح بوده است.
کریمی اضافه کرد: این مبلغ به صورت علی الحساب تعیین شده است و در صورت نیاز به پرداخت سهم آورده از سوی متقاضیان در مراحل بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.
وی تاکید کرد: به اندازه کافی و با لحاظ تمام واجدین شرایط، زمین و سایر زیرساخت‌ها برای احداث مسکن اقدام ملی در این شهرستان فراهم شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
طرح "اقدام ملی تولید و عرضه مسکن" به منظور احداث 400 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد که از این تعداد سهم آذربایجان‌غربی نزدیک به ٢١ هزار واحد است.
استفاده نکردن از تسهیلات مسکن در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، متاهل بودن، سکونت بیش از پنج ساله در محل مورد تقاضا از جمله مهمترین ملزومات ثبت‌نام در این طرح به شمار می‌رود.
مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب این استان قرار دارد.
برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی وزارت راه و شهرسازی مسکن مسکن ملی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246699/هزار-و-380-متقاضی-مسکن-ملی-در-مهاباد-نسبت-به-واریز-وجه-اقدام-کردند
بستن   چاپ