پیام سپاهان
برگزاری اختتامیه سوگواره سفیران حسینی در کاشان
يکشنبه 17 اسفند 1399 - 10:34:24
پیام سپاهان - رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان از برگزاری آیین اختتامیه و اعلام اسامی برگزیدگان سوگواره سفیران حسینی در این شهرستان خبر داد.
زینب سادات واسعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: سوگواره سفیران حسینی به همت اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان کاشان و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و امور بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان کاشان برگزار شد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان با بیان اینکه مسابقه همزمان با اربعین حسینی در سه بخش مادران، کودکان و نوجوانان برگزار شد، افزود: در بخش مادران، مادران علاقه مند از طریق قصه‌گویی با موضوع محرم و دفاع مقدس در قالب فیلم موبایلی در این مسابقه شرکت کردند.
واسعی افزود: کتاب «مثل یاوران امام حسین(ع)» محور مسابقه در بخش کودکان بود و نوجوانان هم با محتشم‌ خوانی و خوانش یا حفظ یکی از دوازده بند محتشم در قالب فیلم در این مسابقه شرکت کردند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان افزود: در پایان این سوگواره به برگزیدگان بخش قصه گویی بزرگسال، 4 نوجوان برگزیده محتشم خوانی و 10کودک برگزیده بخش کتاب خوانی جوایزی اهدا شد.
پایان پیام/513

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246656/برگزاری-اختتامیه-سوگواره-سفیران-حسینی-در-کاشان
بستن   چاپ