پیام سپاهان
آغاز کاشت 8 هزار اصله درخت در شهر ابوزیدآباد
يکشنبه 17 اسفند 1399 - 10:34:21
پیام سپاهان - شهردار شهر ابوزیدآباد گفت: همزمان با هفته درخت و درختکاری، عملیات کاشت 8 هزار اصله درخت و گل و گیاه در این شهر آغاز شد.
رضا اسماعیل زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته درخت و درختکاری ، عملیات کاشت 8 هزار اصله درخت و گل و گیاه در شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل آغاز شد.
شهردار شهر ابوزیدآباد افزود: این طرح تا پایان سال با کاشت 5 هزار اصله درخت مثمر و 3 هزار گل و گیاه زینتی و فصلی و بازپیرایی و ترمیم فضای سبز حاشیه بلوارها، پارک ها و بوستان های این شهر اجرایی خواهد شد.
اسماعیل زاده بیان داشت: گل در فرهنگ ایرانی همواره نماد عشق و محبت و یکی از زیباترین خلقت های آفریدگار بوده است و احترام به طبیعت وظیفه همه مردم و کاشت درخت و گل در آب و هوای کویری بسیار ضروری است و مردم و مسؤولین منطقه باید در این زمینه اهتمام جدی داشته و کوشا باشند.
شهردار ابوزیدآباد، گسترش فضاهای سبز و حفظ و توسعه آن را از اهداف مهم شهرداری دانست و گفت: یکی از اهداف شهرداری حفظ و احیای فضای سبز مسیر بوستان ها، بلوارها و محلات مختلف شهر بوده و ضمن تلاش برای نگهداری درختان موجود، در طول این مسیرها درختان جدیدی کاشته می شود.
اسماعیل زاده، فرهنگ سازی در بین شهروندان را شرط اساسی در حفظ فضای سبز پایدار و پویا توصیف کرد و اظهار داشت: نگهداری صحیح از فضای سبز و مشارکت آحاد شهروندان در فضای سبز محلات، شهرک‌ های مسکونی، بلوارها و خیابان ها بوده و زمینه ‌ساز فضای سبز پایدار است./
پایان پیام/513

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246655/آغاز-کاشت-8-هزار-اصله-درخت-در-شهر-ابوزیدآباد
بستن   چاپ