پیام سپاهان
هر مسوولی باید در حوزه تخصصی خود اظهار و نظر کند
يکشنبه 17 اسفند 1399 - 07:37:52
پیام سپاهان - اصفهان- نماینده سابق سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: هر مسوول و فردی باید در حوزه تخصصی و مدیریتی خود اظهار نظر کند و مردم قضاوت و داوری بهتری از شرایط موجود خواهند داشت.

علی افشاری روز یکشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مصاحبه اخیر محسن رضایی دبیر مجمع تشخصی مصلحت نظام با یک روزنامه خارجی، اظهار داشت: اینکه امروز و تنها چند ماه مانده تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این نظرها و دیدگاه‌ها عنوان می‌شود بیشتر رنگ و بوی تبلیغی و سیاسی دارد.
وی تصریح کرد : در شرایط کنونی اظهار و نظر تخصصی هر مسوولی به بهبود فضای سیاسی و شفافیت آرا در انتخابات کمک می کند. 
این نماینده اسبق شهرستان سیمرم یادآور شد: سیاست محوری جمهوری اسلامی، رفع فوری تمام تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب علیه کشورمان در طول همه این سال‌هاست.
به گفته وی سال‌های سال است که تحریم‌های متعددی علیه ایران اسلامی وضع شده و در دوره اخیر با وجود مذاکرات زیاد انجام شده با طرف‌های غربی و حتی امضای توافق نامه برجام، باز هم آنها کار خودشان را کردند و به راه کج خودشان ادامه دادند.
افشاری با بیان اینکه حالا و با وجود این همه کارشکنی، عهدشکنی و بدقولی این حق طبیعی ملت ایران است که تحریم‌های مداوم علیه آنها به یک‌باره برداشته شود نه اینکه بار دیگر برخی بگویند می‌توان در میان مدت یا چند ماه و یک‌سال این کار را انجام داد.
افشاری تاکید کرد: آمریکا از همان زمان پیروزی انقلاب تحریم و توطئه علیه ملت ایران را کلید زد و امروز این انتظار زیادی نیست و بلکه بسیار دقیق و به حق است که دست از این همه بدبینی و تحریم علیه ما بردارد و با برداشتن آنی تحریم‌ها، دست کم متفاوت از دولت بی‌منطق سابق این کشور، منطقی‌تر و انسانی‌تر عمل کند.
این نماینده مجلس هفتم به بخشی از سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت که اولین اهرم فشار ایران را دیپلماسی قدرتمند دانسته اند، اظهار داشت: این نکته زمانی بهتر و اثرگذارتر است که با وحدت و انسجام داخلی همه جریان‌ها و شخصیت‌ها نیز همراه شود تا نتیجه‌گیری بهتری را نیز شاهد باشیم.
افشاری تصریح کرد: ایالات متحده و اروپایی‌های دنباله‌روی آنها، چه بخواهند و چه نخواهند توپ در زمین آنهاست و دیگر زمان آنکه بخواهند دودوزه بازی کنند یا زمان بخرند و فقط سرزبانی حرفی بزنند، گذشته است.
برچسب‌ها
مذاکره تحریم بانکی سمیرم محسن رضایی بریتانیا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246574/هر-مسوولی-باید-در-حوزه-تخصصی-خود-اظهار-و-نظر-کند
بستن   چاپ