پیام سپاهان
اسلامی‌خواه: کل بودجه ماشین‌سازی 5 میلیارد تومان است/ با اتوبوس به اصفهان آمدیم
يکشنبه 17 اسفند 1399 - 00:21:02
پیام سپاهان - گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی در انتقاد به مشکلات این تیم گفت: کل بودجه این فصل باشگاه 5 میلیارد تومان است و حتی در تهیه امکانات اولیه هم مشکل داریم و ماشین‌سازی به حال خودش رها شده است. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی اسلامی‌خواه پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط ماشین‌سازی خوب نیست.
بازی امروز 6 امتیازی بود و بچه‌ها تمام تلاش‌شان را انجام دادند تا بتوانند نتیجه بگیرند، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.
وی ادامه داد: در هفته‌های اخیر و پس از بازی با پیکان روند رو به رشدی داشتیم. هفته گذشته هم بازیکنان مقابل شهرخودرو بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و با تمام توان بازی کردند، اما در بازی امروز نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد و مثل همیشه نبودیم و متأسفانه شکست خوردیم.
بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره راهکار لازم برای خروج این تیم از بحران، خاطرنشان کرد: مشکلات بسیار زیادی داریم. این مشکلات از ابتدای فصل آغاز شد و در طول فصل هم ادامه داشت و الان هم شرایط دارد بدتر از قبل می‌شود. ممکن است این حرف برایم تبعاتی داشته باشد اما کل بودجه این فصل باشگاه 5 میلیارد تومان است. واقعاً زنوزی هم چندین و چند سال است که برای فوتبال آذربایجان و تبریز زحمت می‌کشد اما حق این بچه‌ها نباید این‌گونه داده می‌شد.
پایان طلسم برد خانگی ذوب‌آهن با حسینی/ ذوب‌آهن اصفهان 2 - ماشین‌سازی تبریز صفرلیگ برتر فوتبال| نخستین پیروزی ذوب‌آهن با حسینی مقابل ماشین‌سازی رقم خوردتک گل مجتبی حق‌دوست ذوب‌آهن را برنده به رختکن فرستاد اسلامی‌خواه افزود: درست است که تیم ما در ابتدای فصل بدهی‌های زیادی داشت و بخش زیادی از این بدهی‌ها پرداخت شد تا پنجره تیم باز شود، اما الان بچه‌ها شرایط بسیار بدی دارند و از نظر روحی و روانی وضعیت خوبی ندارند. از نیم‌فصل نخست تا الان به هر شکلی که توانستم با بچه‌ها حرف بزنم، هر کاری که توانستم و از دستم برآمده انجام دادم اما شرایط به جایی رسیده که دیگر نمی‌دانم چه بگویم و چطور با بازیکنان صحبت کنم چون آنها دیگر مطالبات‌شان را می‌خواهند. از طرف دیگر حتی برای تهیه امکانات اولیه هم داریم به مشکل برمی‌خوریم، یعنی هر لحظه امکان دارد برای بازی‌ها با اتوبوس به این شهر و آن شهر برویم.
«برای بازی امروز هم از تهران با اتوبوس به اصفهان آمدیم»؛ وی با بیان این نکته اضافه کرد: روز گذشته ساعت 4 به اصفهان رسیدیم و به خاطر سفر با اتوبوس، یک جلسه تمرین را از دست دادیم و بعد از یک ریکاوری در هتل، امروز بازی کردیم. ماشین‌سازی تیم بزرگی است و افتخار می‌کنم که با این تیم به لیگ برتر صعود کردم اما شرایط واقعاً سخت است. از مسئولان شهرمان خواهش می‌کنم به مشکلات ماشین‌سازی ورود کنند. تبریز استاندار دارد، شهردار دارد، تا کی زنوزی وسط بیاید؟
بازیکن تیم فوتبال ماشین‌سازی بیان کرد: تبریز شهر بزرگی است و یک کلان‌شهر محسوب می‌شود، اما تیمی به این بزرگی که حدود 60 سال سابقه دارد به حال خودش رها شده است. گروه جدید مدیریتی هم که تازه آمده‌اند، باز همان مشکلات را دارند و هرچه می‌خواهند به بازیکنان انگیزه و امید دهند اما شرایط سخت مانع می‌شود. بچه‌ها واقعاً با تمام توان تلاش می‌کنند اما از یک‌جایی به بعد دیگر نمی‌توان تحمل کرد. چند روز دیگر شب عید است و بازیکنان مانده‌اند چه کار کنند. در حل مشکلات روزمره هم مشکل داریم و فقط خدا کند کسی بیاید و این مشکلات را رفع کنند تا حداقل این بچه‌ها شب عیدی پولی دست‌شان را بگیرد تا پیش‌ خانواده‌هایشان شرمنده نباشند.
انتهای پیام/170/ف

http://www.sepahannews.ir/fa/News/246562/اسلامی‌خواه--کل-بودجه-ماشین‌سازی-5-میلیارد-تومان-است--با-اتوبوس-به-اصفهان-آمدیم
بستن   چاپ